ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تاکنون 20 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند آنر را به فروش رسانده

برند آنر هوآوی سال گذشته میلادی معرفی گردید و هدف از آن نیز ارائه دستگاه های بدون قرارداد از طریق یک کسب و کار تماما آنلاین به مشتریان این شرکت بود تا هزینه های اضافی فروشگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

برند آنر هوآوی سال گذشته میلادی معرفی گردید و هدف از آن نیز ارائه دستگاه های بدون قرارداد از طریق یک کسب و کار تماما آنلاین به مشتریان این شرکت بود تا هزینه های اضافی فروشگاه های فیزیکی را از دوش آن بردارد.

کمپانی چینی ارائه کننده این سری از دستگاه های موبایل، حالا اعلام کرده که در نیمه نخست سال 2015 میلادی 20 میلیون دستگاه از سری موبایل های آنر خود را به فروش رسانده و درآمدی 2.63 میلیارد دلاری را از محل فروش آنها داشته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن های هوشمندی نظیر آنر 6 پلاس و آنر 4X اصلی ترین عامل این افزایش فروش هستند و باید به اطلاع تان برسانیم که هوآوی از زمان رونمایی آنر 6 در سال گذشته میلادی تاکنون 3 میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده.

این کمپانی اعلام کرده که همچنان تمرکز خود را روی بازار اروپا قرار می دهد و در نظر دارد که حداکثر تا اواخر این ماه، مدل آنر 7 را در قاره سبز رونمایی کند. براساس برآوردهای صورت گرفته، فروش موبایل های سری آنر هوآوی تا پایان سال جاری میلادی از مرز 40 میلیون دستگاه خواهد گذشت.

اما افزایش فروش سری موبایل های آنر هوآوی رشد کلی این شرکت در قیاس با سال قبلش را به دنبال داشته؛ امسال این کمپانی موفق شد 48.2 میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند که درآمد آن را در قیاس با سال قبل با افزایشی 69 درصدی روبرو ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mcDeltaTeta
    mcDeltaTeta | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    گوشی های huawei خوبن اما متاسفانه huawei از نظر support نرم افزاری خیلی ضعیفه

  • احسان
    احسان | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    اگه یکی بگه سری آنر خرابه میام براش ها ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی