ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ ماه آینده رونمایی خواهد شد

شاید مهم ترین و بزرگ ترین خبر امروز سامسونگ، به دو فبلت جدید آن مربوط باشد، اما این شرکت خبرهای بیشتری برای کاربرانش دارد و علاوه بر کهکشانی هایش، اعلام کرده که در نظر دارد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۱

شاید مهم ترین و بزرگ ترین خبر امروز سامسونگ، به دو فبلت جدید آن مربوط باشد، اما این شرکت خبرهای بیشتری برای کاربرانش دارد و علاوه بر کهکشانی هایش، اعلام کرده که در نظر دارد ماه آینده یک ساعت هوشمند را هم معرفی نماید.

این شرکت در انتهای مراسم سخنرانی خود تصاویری از Gear S2 را به حاضران سالن نشان داد که به یک ساعت هوشمند با نمایشگری گرد مربوط می شدند. یک رابط کاربری ناآشنا نیز روی صفحه این ساعت به چشم می خورد و در مجموع می توان اینطور ارزیابی کرد که با یک گجت متفاوت و صاحب سبک روبرو خواهیم بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که گفته شد این دستگاه از Android Wear بهره نمی برد و رابط کابری آن چیزی شبیه به watchOS اپل را در ذهن تداعی می کند که متاسفانه برای اطلاعات از خصوصیات و نام آن باید فعلا منتظر بمانیم.

براساس شایعات قبلی، پوشیدنی جدید سامسونگ دارای یک نمایشگر گرد 1.56 اینجی با رزلوشن 360 در 360 پیکسل خواهد بود و از چیپست اگزینوس 3472 کمپانی سازنده با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز، 768 مگابایت رم، بلوتوث 4.1 و مجموعه ای از حسگرها و سیستم های پایش فعالیت های بدنی بهره می برد.

علاوه بر این، پیشتر گفته شده بود که این گجت دارای یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که احتمالا یک روز کاری کامل را دوام می آورد.

اما آنچه در اصل باعث جذابیت ساعت هوشمند سامسونگ شده نمایشگر گرد و حاشیه چرخنده آن است که نقش نوعی سیستم کنترلی را برایش ایفا می کند و برای مثال امکان تنظیم دستی فوکوس دوربین آن را فراهم خواهد کرد.

لازم به یادآوری است که Gear S2 قرار است در تاریخ 12 شهریورماه در برلین رونمایی گردد.

1383938837193471528

Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Samsung-Gear-S2-19-1280x720 Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Samsung-Gear-S2-16-1280x720 Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Samsung-Gear-S2-17-1280x720 Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Samsung-Gear-S2-18-1280x720

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • farhadas
    farhadas | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    اگه رویه این ساعتها یه جک 3.5 میلیمتری هم کار میزاشتن دیگه عالی میشد و فوق العاده . جای هنسفری بلوتوسم برای موزیک میشد ازشون استفاده کرد

    • اسکای واکر
      اسکای واکر | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

      هنسفری

  • بابک
    بابک | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی جذابه...

  • ali.n
    ali.n | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    خوشکله ،طرح مدرنی داره ،اگر با همه دیوایس های اندرویدی کار میکرد عالی بود ،فکر کنم فقط با گوشی های سامسونگ سازگار باشه .....این و ساعت هواوی و ساعت موتورولا زیبا هستن ،اما فقط اگر سامسونگ قابلیت های کاربردی بدرد بخور همراهش معرفی کنه فروش خوبی میکنه

  • MAAH
    MAAH | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    بهترین قسمت امشب بود به نظرم .

مطالب پیشنهادی