ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای توضیح جزئیات برورسانی های امنیتی ماهانه اندروید یک گروه اینترنتی تشکیل داد

چند هفته پیش بود که مجموعه امنیتی Zimperium یک آسیب پذیری خطرناک در اندروید کشف کرد که حدود ۹۵۰ میلیون کاربر را در معرض خطر قرار می داد. بلافاصله پس از این موضوع گوگل و به دنبال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

چند هفته پیش بود که مجموعه امنیتی Zimperium یک آسیب پذیری خطرناک در اندروید کشف کرد که حدود ۹۵۰ میلیون کاربر را در معرض خطر قرار می داد.

بلافاصله پس از این موضوع گوگل و به دنبال آن سامسونگ و ال جی، خبر دادند که از این به بعد و در روندی جدا از آپدیت های همیشگی، بروزرسانی های امنیتی را به شکل ماهانه برای اندروید ارائه خواهند کرد.

اکنون نیز Adrian Ludwig مهندس ارشد بخش امنیتی اندروید برای اثبات اهمیت این موضوع برای گوگل، در کنفرانس امنیتی Black Hat اعلام کرده این شرکت از این به بعد در زمینه بروزرسانی های امنیتی خود شفاف تر عمل خواهد کرد.

شرکت ساکن مانتین ویو برای این منظور یک گروه اینترنتی ایجاد کرده که در آن به توضیح ریز ترین جزئیات در مورد بروزرسانی های امنیتی پلتفرم اندروید خواهد پرداخت.

اطلاعات موجود در این بخش به دلیل ماهیت خود تخصصی تر از آن هستند که برای بیشتر کاربران عادی کاربردی داشته باشند، اما بررسی آنها نشان می دهد گوگل مسئله امنیت اندروید و خصوصا رفع آسیب پذیری موسوم Stagefright (که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد) را بسیار جدی گرفته است.

در صورت تمایل می توانید جزئیات ارائه شده توسط گوگل در مورد بروزرسانی های امنیتی را از اینجا مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kian
    Kian | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی خوبه

    انشاالله تا آخر سال بدون باگ میشه :))

مطالب پیشنهادی