ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: کاربران اروپایی نیازی به استایلوس ندارند

سامسونگ هر سال، جدیدترین مدل سری نوت را در نمایشگاه IFA در آلمان رونمایی می کرد اما در سال جاری، تصمیم گرفت به ایالات متحده آمده و نوت ۵ را پیش از موعد در نیویورک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سامسونگ هر سال، جدیدترین مدل سری نوت را در نمایشگاه IFA در آلمان رونمایی می کرد اما در سال جاری، تصمیم گرفت به ایالات متحده آمده و نوت ۵ را پیش از موعد در نیویورک روی صحنه ها و در مقابل دوربین عکاس ها قرار دهد.

از یک طرف می توان این اقدام را چنین توجیه کرد که شرکت کره ای، می خواسته پیش از اینکه اپل آیفون های جدیدش را معرفی کند، از نوت ۵ پرده برداشته و آن را به دست خریداران برساند؛ نمی توان گفت چنین نیست اما گویا دلیل دیگری هم وجود داشته که سامسونگ، از رفتن به آلمان و معرفی نوت ۵ در آن کشور امنتاع ورزیده.

مقامات شرکت کره ای خبر داده اند که قصد ندارند گلکسی نوت ۵ را در قاره اروپا عرضه نمایند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ می گوید که گلکسی نوت ۵ در اروپا جایی نخواهد داشت اما از طرفی، گلکسی اس ۶ اج + را به قاره یاد شده خواهد آورد.

علت؟ گویا سامسونگ تحلیل هایی انجام داده و به این نتیجه رسیده که کاربران اروپایی به اندازه کاربران ساکن آمریکا یا آسیا، از قلم هوشمند استایلوس ملقب به S Pen استفاده نمی کنند. در واقع اکنون ساکنین این قاره می توانند به سراغ خرید محصولی به نام اج پلاس بروند که از همان مشخصات سخت افزاری بهره می برد اما خبری از قلم هوشمند در آن نیست. [با کمی شیطنت می توان تصور کرد که سامسونگ، می خواسته با این حرکت، فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس را تضمین کند.]

می توان انتظار داشت که این شرایط تغییر کنند چرا که اخیر حتی یک خرده فروش اروپایی نیز یک دادخواست آنلاین بر علیه این تصمیم سامسونگ تنظیم کرده و کاربران زیادی نیز تا کنون به امضای دیجیتالی آن پرداخته اند. در ذیل می توانید بیانیه کامل شرکت کره ای در خصوص تصمیم اخیرش را مطالعه کنید.

سامسونگ

سامسونگ

دسترسی به گلکسی نوت ۵ در بازارهای مختلف، بستگی به نیاز کاربران و همچنین شرایط خاص هر بازار خواهد داشت. سامسونگ گلکسی نوت ۵ از ماه آگوست در آمریکا و آسیا در دسترس علاقه مندان خواهد بود و ما نیز در پی یافتن موقعیت و فرصت های تازه تر برای آوردن این محصول به سایر بازارها هستیم. با عرضه ی گلکسی نوت اول در سال ۲۰۱۱، یک دسته بندی جدید در میان تلفن های هوشمند ایجاد کرده ایم که پس از آن، سایر تولید کنندگان نیز دنبال کننده ما بوده اند. اکنون برای کاربران ساکن اروپا نیز گلکسی اس ۶ اج پلاس را در نظر گرفته ایم که با نیازهای آنها تطابق بیشتری دارد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    ولی خوشم اومد... دیگه فروشنده های ایرانی نمیتونن ادعای الکی کنن که فلان مدل گلکسی نوت ۵ سفارش اروپاس!!

  • m. masoud
    m. masoud | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    شاید سامسونگ میخواد یه جور بازار گرمی برای note5 بکنه.

    • kamyab98
      kamyab98 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

      نه میخواد ملتو بیشتر به سری اج عادت بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی