ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موجودی موبایل های سامسونگ برای طرح «تست درایو» به پایان رسید

روز گذشته نوشتیم که چگونه سامسونگ تلاش می کند تا کاربران آیفون را متقاعد به استفاده از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس نماید و با دریافت صرفا یک دلارِ، به مدت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

روز گذشته نوشتیم که چگونه سامسونگ تلاش می کند تا کاربران آیفون را متقاعد به استفاده از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس نماید و با دریافت صرفا یک دلارِ، به مدت ۳۰ روز یکی از این موبایل ها را در اختیارشان قرار می دهد.

این طرح اکنون در ایالات متحده اجرایی می شود و افراد بالای ۱۸ سال با داشتن یک قرارداد با یکی از اپراتورهای مورد نظر سامسونگ می توانند از طرح مذکور استفاده کنند. سامسونگ موبایل های یاد شده را با یک سیم کارت فعال شده به دست کاربر می رساند و همچنین یک راهنمای جامع برای استفاده از آنها را نیز در اختیار کاربران می گذارد. اما اکنون ماجرا اندکی جالب تر شده است؛ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد این اقدام سامسونگ، باعث گشته تا کاربران بسیار زیادی که از آیفون استفاده می کنند ترغیب به استفاده از طرح مورد بحث گردند. اکنون تعداد موبایل هایی که سامسونگ برای این تست درایو در نظر گرفته به پایان رسیده اند و کاربران می توانند نام خود را در لیست انتظار این کمپانی برای دریافت تلفن هوشمند مورد نظر خود با بهای ۱ دلار به مدت ۳۰ روز ثبت کنند.

در این میان سامسونگ اذعان داشته که اگر در مدت ۳۰ روز، خط و خش هایی جزیی در موبایل ایجاد شوند، هیچ هزینه ای از کاربر دریافت نخواهد کرد اما اگر نمایشگر شکسته شود و یا دوربین از کار افتد، هزینه ای ۱۰۰ دلاری از فرد امتحان کننده آن موبایل دریافت خواهد شد.

حال شاید به این فکر افتاده باشید که اگر کاربری پس از مدت مشخص شده، موبایل را بازنگرداند چه؟ باید گفت که سامسونگ فکر همه جزییات را کرده و پیش از آنکه موبایل را به کاربران تحویل دهد، مشخصات کارت اعتباری آنها را دریافت می کند. در صورتی که موبایل بازگردانده شده روشن نشود و یا به طور کلی کاربر به قصد بازگرداندن آن را به شرکت یاد شده نداشته باشد، سامسونگ خود به ازای نوت ۵ مبلغ ۷۰۰ دلار و در ازای گلکسی اس ۶ اج پلاس مبلغ ۷۷۵ دلار از کارت اعتباری کاربر کسر خواهد کرد.

اپل در سال گذشته با ارائه دو آیفون با نمایشگرهایی بزرگ تر از پیش، قادر شد تا برخی از کاربران اندروید را به خود علاقه مند نماید؛ یکی از بازیگران اصلی دنیای اندروید نیز سامسونگ به شمار می رود که می توان گفت به واسطه فروش بالای آیفون ها، برخی از مشتریان خود را از دست داد. حال باید دید در نهایت آیا چنین طرح هایی می توانند مشتریان را به پلتفرم اندروید و البته قلمروی سامسونگ بازگردانند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم یه اپلی هستم محدودیت های اپل خیلی خسته ام کرده جیلبریک هم کلی دردسر ساز که البته باز با این وجود کلی محدودیت دیگه هم دارم نمیخوام وقتم رو بذارم پای این محدودیت ها خسته شدم دیگه یه برنامه مدیریت دانلود تو اپل نمیتونم داشته باشم با این اوصاف به احتمال زیاد با اومدن نوت ۵ یا اس ۶ اج پلاس میرم سراغ یکی از این دوتا .

  • mm98
    mm98 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    کار هوشمندانه ای هست جون بسیاری از امریکایی ها با محصولات غیر اپلی آشنایی ندارن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی