ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید فاش شده از نکسوس هوآوی خبر از یک طراحی متفاوت در این موبایل می دهند

هواداران سری نکسوس مدت هاست که در انتظار یک تلفن هوشمند عالی هستند چرا که در سال گذشته موتورولا نتوانست انتظارات را برآورده سازد؛ نکسوس ۵ البته اکنون هنوز هم می تواند یک انتخاب مناسب ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

هواداران سری نکسوس مدت هاست که در انتظار یک تلفن هوشمند عالی هستند چرا که در سال گذشته موتورولا نتوانست انتظارات را برآورده سازد؛ نکسوس ۵ البته اکنون هنوز هم می تواند یک انتخاب مناسب قلمداد شود اما نسبت به اسمارت فون های امروزی، یک تلفن هوشمند از رده خارج یا در بهترین حالت، یک میان رده معمولی است. در سال جاری اما خبرهای خوبی برای طرفداران این برند به گوش می رسد.

گوگل امسال علاوه بر همکاری خود با ال جی، به سراغ همکاری با غول چینی به نام هوآوی نیز رفته و از همین طریق قصد دارد سرویس های خود را در کشور چین به دست کاربران برساند. حال تصاویری از همین تلفن هوشمند فاش گشته اند که می توانید آنها را در ادامه مشاهده نمایید؛ با دیجیاتو همراه باشید.

در بخش پشتی این موبایل، می توان کنار علامت نکسوس، یک دایره را نیز مشاهده کرد که در واقع هوآوی تصمیم گرفته تا سنسور اثر انگشت را در آن محل قرار دهد. اینطور که از تصاویر مشخص است، بدنه دستگاه تمام فلزی بوده و از نمایشگری ۵.۷ اینچ نیز بهره می برد. لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات قبلی، می توان گفت که هوآوی این نمایشگر را به رزولوشن 2K مجهز نموده. از سوی دیگر می توانید دو اسپیکر را در بخش جلوی موبایل مشاهده کنید؛ اسپیکرهایی که مشخصا از ظاهر‌ آنها پیداست که قادر هستند صدایی رسا را در اختیارتان قرار دهند.

Huawei-Nexus-leak-grouped-840x499

فردی که این تصاویر را به ثبت رسانده خبر می دهد که کیفیت ساخت موبایل بسیار بالاست و دوربین و نمایشگر آن نیز از کیفیتی عالی برخوردار هستند. از سوی دیگر، با یک نکسوس سر و کار داریم و مشخصا باید انتظار رابط کاربری خالص و زیبای اندروید را داشته باشیم، در نتیجه دیگر خبری هم از رابط کاربری خود هوآوی نیز نخواهد بود.

می توان امیدوار بود که در ماه های آینده گوگل از نکسوس های جدید خود همزمان با عرضه اندروید مارشملو، پرده برداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • جواد
    جواد | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    نا خود آگاه پشت گوشی من رو به یاد این گوشی انداخت

    ZTE Grand S lite

    http://www.gsmarena.com/zte_grand_s-pictures-5240.php

  • احمدM2
    احمدM2 | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    شرمنده ها ولی پشتش افتضاحه
    شبیه وایب زد2 پرو لنوو شده با این تفاوت که زشتتره

  • نوید
    نوید | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    نما جلویی خوبه ولی پشت گوشی انگار بالاش زانویی خورده !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی