ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دستگاه تصفیه هوای AX7000 سامسونگ بیشتر آشنا شوید

معضل آلودگی هوا در کلان شهرها بحثی بسیار جدی و مهم محسوب می گردد، ساکنین این دسته از شهرها معمولاً با مسئله یاد شده حتی در فضاهای بسته همانند خانه ها و دفاتر کار نیز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۲:۱۵

معضل آلودگی هوا در کلان شهرها بحثی بسیار جدی و مهم محسوب می گردد، ساکنین این دسته از شهرها معمولاً با مسئله یاد شده حتی در فضاهای بسته همانند خانه ها و دفاتر کار نیز دست و پنجه نرم می کنند و البته نباید از یاد برد چنین امری می تواند سبب بیماری های تنفسی و دردسرهای بسیار دیگری گردد.

به همین علت این روزها دستگاه های تصفیه هوای خانگی محبوبیت دو چندانی پیدا کرده اند و برندهای بسیاری مشغول تولید شان هستند. سامسونگ هم از جمله ی این برندها است با این تفاوت که معمولاً سعی می نماید در عرصه ی مورد بحث همچون دیگر دستاوردهایش نوآوری و خلاقیت داشته و همواره راهکارهای تازه ای را ارائه کند.

دستگاه تصفیه هوای AX7000 نیز از جمله تولیدات جدید کمپانی کره ای به حساب می آید که در کنار کارایی، ویژگی های خاص و منحصر به فردی را نیز داراست. در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری که دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران برای دیجیاتو ارسال کرده را مطالعه و با ویژگی های دستگاه مذکور بیشتر و بهتر آشنا شوید.

نزدیک به 35 میلیون ایرانی به اشکال مختلف در معرض آلودگی هوا هستند؛ این را معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط‌زیست کشور اعلام کرده است. همچنین رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در سال 92، با ارائه آماری، مرگ‌ومیر ساکنان شهر تهران بر اثر آلودگی هوا را تأیید کرده بود که بر اساس آن، سالانه در شهر تهران، بیش از چهار هزار و 400 نفر بر اثر آلودگی هوا می‌میرند.

آلودگی هوا در سطح کلان، توسط افراد قابل‌کنترل نیست؛ اما برای مقابله نسبی و تنفس هوایی سالم‌تر، همچنان راه‌هایی وجود دارد.

تنفس هوایی پاک و سالم، در خانه و محل کار تنفس کنید

شرکت سامسونگ به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه محصولات نوآورانه، برای رفع نگرانی ساکنان شهرهای بزرگ در مورد سلامت خود، دستگاه تصفیه هوای AX7000 را تولید کرده است. تصفیه هوا، دستگاهی است که می‌تواند هوا را در یک فضای بسته مانند اتاق، پالایش کند تا هوای محیط از مواد حساسیت‌زا، برخی میکروب‌ها، گرد و غبار، پرز فرش، مبل و موی حیوانات پاکیزه شود.

دستگاه تصفیه هوای AX7000، هوای پاکیزه را به طور گسترده در تمامی سطح اتاق منتشر می‌کند. به این صورت که ابتدا دریچه جلویی این دستگاه، هوای موجود را به داخل دستگاه می‌کشد و به کمک فن‌های دو موتوره و سیستم فیلتر پنج مرحله‌ای، آن را باقدرت، تصفیه می‌کند و سپس به مسیر‌های خروجی سه‌گانه می‌فرستد.

لحظه به لحظه از وضعیت سلامت هوای محیط گزارش بگیرید

علاوه بر این، سامسونگ به منظور اهتمام بر فراهم کردن یک زندگی راحت و سالم برای مصرف‌کنندگان، دستگاه تصفیه هوای جدید خود را به یک نمایشگر مجهز کرده که میزان خلوص هوا و ذرات آلوده را گزارش می‌کند. اندازه‌گیری توسط سه حسگر انجام می‌شود که به طور دقیق خلوص هوا را اندازه‌ می‌گیرند و چراغ‌هایی با رنگ‌های‌ مختلف میزان گازهای مضر را نشان می‌دهند.

این محصول از طریق سیستم فیلتر پنج مرحله‌ای، شامل فیلتر گرد و غبار درشت، ذرات میکروسکوپی، ضد آلرژی، ضد بو و همچنین فیلتر Doctor Virus که مخصوص از بین بردن ویروس‌ها و باکتری‌هاست، هوا را به‌ طور دائم خالص نگه می‌دارد. همچنین 99.9 درصد از ذرات بسیار ریز و گازهای مضر را نیز تصفیه و بیش از 99.7 درصد از ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زا را از بین می‌برد.

در کمترین فضا، دستگاهی بهینه نصب کنید

دستگاه تصفیه هوای AX7000 با در نظر گرفتن نیاز خانه‌های امروزی به کاهش مصرف برق، طراحی شده است. تولید هوای پاک و مصرف انرژی کم، از مهم‌ترین مزایای این محصول هستند. همچنین، این دستگاه در حالت Auto mode متوجه میزان آلودگی می‌شود و در نتیجه قدرت دستگاه را به طور خودکار برای به حداقل رساندن هزینه‌ها و مصرف برق، تنظیم می‌کند.

حالت Sleep Mode این دستگاه نیز آرام و بی‌صدا کار می‌کند،که می توان از هوای تازه در طول زمان خواب بهره برد. همچنین در حالت Speed mode این دستگاه قادر است هوای یک اتاق را با بیشترین قدرت ظرف 30 دقیقه تصفیه کند.

طراحی دستگاه تصفیه هوای AX7000 همچنین متناسب با فضای خانه‌های امروزی است. این دستگاه به آسانی در محیط داخلی فضای موردنظر نصب می‌شود و برخلاف کولرهای گازی، نیازی به نصب موتور دستگاه، در تراس یا فضاهای خارجی نیست. سامسونگ که تلاش دارد با به‌کارگیری تکنولوژی پیشرفته و ایده‌های نوآورانه، تجربه‌ای متفاوت و زندگی راحت‌تر برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد، این دستگاه را به شکلی طراحی کرده که به سهولت برای کاربر قابل نگهداری باشد.

دهانه جلویی این دستگاه به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به راحتی در جلو را باز کرده و فیلتر را تمیز یا تعویض کند، بدون اینکه نیازی به پایین آوردن دستگاه از روی دیوار باشد. همچنین این دستگاه به فضای وسیعی نیاز ندارد و می‌تواند در مکان‌هایی قرار بگیرد که پررفت‌و‌آمد نیستند و از فضاهای اصلی خانه محسوب نمی‌شوند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aminmh
    Aminmh | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    قیمت رو هم اعلام کنین میتونه مفید باشه! ;)

مطالب پیشنهادی