ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Giphy Cam؛ اپلیکیشنی برای تبدیل فیلم به تصاویر متحرک

زندگی سخت است؛‌ اما اگر تصاویر بامزه و خنده دار GIF را نداشتیم مطمئنا سخت تر از این می شد. اگر تاکنون تجربه ساخت تصاویر این چنینی را نداشته اید، شاید یکی دو باری گذرتان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۳

زندگی سخت است؛‌ اما اگر تصاویر بامزه و خنده دار GIF را نداشتیم مطمئنا سخت تر از این می شد. اگر تاکنون تجربه ساخت تصاویر این چنینی را نداشته اید، شاید یکی دو باری گذرتان به وبسایت Giphy، گنجینه بزرگ تصاویر متحرک افتاده باشد.

وبسایت یاد شده به تازگی اپلیکیشنی برای ساخت عکس های GIF منتشر کرده؛ ابزاری تحت عنوان Giphy Cam که می تواند فیلم های شما را به تصاویر متحرک شگفت انگیز با چرخه ای بی پایان تبدیل کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این اپلیکیشن جدید به شما اجازه می دهد تا مستقیما تصاویر را به صورت GIF فیلمبرداری کنید، سپس به آنها انواع افکت و فیلتر افزوده و در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، توئیتر، پینترست یا فیسبوک مسنجر به اشتراک بگذارید. البته امکان ذخیره در گالری و ارسال از طریق ایمیل و پیامک هم برایتان مهیا شده.

giphy-12

با ورود به منوی اصلی Giphy Cam، یک رابط کاربری عمودی با دکمه ضبطی قرمز رنگ را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. ضربه روی دکمه، حالت عکاسی پیوسته را فعال می کند. اما اگر خواهان یک GIF با چرخه بی پایان باشید، باید انگشتتان را مدتی روی دکمه نگه دارید.

giphy1

پیش از شروع به ضبط، می توانید از فیلترها و افکت های مختلف استفاده کنید که در پایین صفحه قابل دسترسی اند. گزینه فعالسازی فلش و همچنین سوئیچ به دوربین جلو هم در بالای تصویر در دسترس قرار گرفته. پس از این که مقدمات آماده شد، حالا باید دکمه رکورد را فشرده تا تصویر GIF مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

اگر خروجی کار مورد پسندتان واقع شد، می توانید در حافظه موبایل ذخیره اش کنید. اگر نه، هر چند بار که بخواهید قادرید به طور نامحدود از گزینه Redo استفاده کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

مجموعا ۴۰ افکت برای ساخت تصاویر متحرک در Giphy Cam گنجانده شده که مسلما کافی نیست. اما کار با اپ آسان است و اشتراک گذاری تصاویر به راحتی صورت می پذیرد. در حال حاضر تنها کاربران iOS می توانند Giphy Cam را تجربه کنند، اما بنابر گفته توسعه دهنده باید در آینده ای نزدیک انتظار نسخه اندرویدی آن را هم داشته باشیم.

Giphy Cam

Giphy Cam

سازنده: .Giphy, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 31.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • heydar
    heydar | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    هر کار خوبی اول برای اپل میاد.جز نرم افزارای کامپیوتر

  • محمد
    محمد | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    کاش واسه اندروید هم بود

  • D:
    D: | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    زندگی سخت است؛‌ اما اگر تصاویر بامزه و خنده دار GIF را نداشتیم مطمئنا سخت تر از این می شد.

مطالب پیشنهادی