ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی ماه آگوست HTC منتشر شد؛ افت 52 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته

وضع مالی HTC همچنان در شرایط نامساعدی به سر می برد. بعد از افت ارزش سهام این شرکت و نا امید شدن سهام دارانش در ماه پیش، اچ تی سی گزارش مالی اخیر خود را منتشر کرده ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۴

وضع مالی HTC همچنان در شرایط نامساعدی به سر می برد. بعد از افت ارزش سهام این شرکت و نا امید شدن سهام دارانش در ماه پیش، اچ تی سی گزارش مالی اخیر خود را منتشر کرده که بازگو کننده مطالب خوشایندی نیست.

درآمد خالص کمپانی مذکور در ماه آگوست تنها برابر با ۲۱۳ میلیون دلار بوده و این میزان نسبت به ماه قبل یعنی جولای، باز هم 6.99 درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، عملکرد HTC در آگوست 2015 نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته به میزان 52.62 درصد افت کرده. آگوست ۲۰۱۴، این برند تایوانی توانسته بود 449 میلیون دلار سود کسب کند. البته ناگفته نماند با این که اوضاع مالی شرکت مورد بحث وخیم به نظر می آید، ولی هنوز احتمال می رود بتواند با سیاست های جدید اتخاذ شده به هدف مالی مورد نظرش در سه ماهه سوم 2015 دست پیدا کند.

مسلماً مدیران ارشد HTC از مشکلات آگاه هستند و انتظار می رود که این شرکت در اواخر سال جاری میلادی، تغییر رویه ای در محصولاتش ایجاد کند. تلفن هوشمند A9 از جمله مدل هایی است که HTC امید دارد با آن بتواند به بازی برگردد. اما آیا چنین محصولی قادر خواهد بود بدل به یک برگ برنده شود و بحران را خاتمه بخشد؟ پاسخ این پرسش را به یقین فقط زمان می تواند پاسخ آن را مشخص کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • babak.m
    babak.m | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    من سونی رو دوست دارم ولی دوست ندارم هیچ شرکتی از بین بره اگه کسی میخواد از بین بره فقط این چینی ها با اون جنس و کالای چرندشون که قیمت رو آوردن پایین بقیه رو بدبخت میکنن مطمئنم چند وقت دیگه نوبت سامسونگ و ال جی هم میشه ای بسوزی چینی حب به 1 میلیارد مردم خودت بفروش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی