ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه اولیه آیفون ۶ اس پلاس به خاطر گلوگاه پدید آمده در تولید با محدودیت های مواجه خواهد بود

مطابق گزارشی تازه انتشار یافته اکنون گفته می شود که احتمال می رود عرضه اولیه آیفون ۶ اس پلاس با محدودیت هایی مواجه باشد و کمپانی تولید کننده به دلیل کمبود موجودی نتواند به تمامی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

مطابق گزارشی تازه انتشار یافته اکنون گفته می شود که احتمال می رود عرضه اولیه آیفون ۶ اس پلاس با محدودیت هایی مواجه باشد و کمپانی تولید کننده به دلیل کمبود موجودی نتواند به تمامی تقاضاها برای خرید این دیوایس پاسخ بدهد.

گفتنی است که ظاهراً این مسئله از گلوگاه پدید آمده بوسیله ی تامین کننده بلک لایت های مورد نیاز اپل برای مونتاژ فبلت جدیدش رخ داده و به همین علت برند ساکن کوپرتینو با چالشی جدی در ارائه ی محصول به کاربران خود مواجه گشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین راستا Ming-Chi Kuo، یکی از برجسته ترین تحلیل گران در زمینه ی مسائل و رویدادهای مرتبط به اپل، طی نامه ای به سرمایه گذاران وابسته به کمپانی KGI securities اطلاع داده که تامین کننده ماژول های بک لایت آیفون ۶ اس پلاس با دشواری قابل توجه در تولید رو به رو گشته و همین مسئله سبب خواهد شد عرضه اولیه موبایل مذکور به محدودیت بر بخورد.

گفتنی است حتی در زمان حاضر نیز عرضه آیفون مورد اشاره با تاخیری یک ماهه مواجه بوده و همین موضوع نشان می دهد که ساکنین مانتین ویو در رابطه با مونتاژ دیوایس مشکلاتی را از سر می گذارنند.

وبسایت اپل اینسایدر که از طریق منابع خود توانسته به نامه Ming-Chi Kuo دسترسی پیدا کرده و آن را منتشر نماید، یادآور می شود که در بخشی از این نامه آمده احتمالاً اپل کوشش می کند مشکل رخ داده را با ارائه سفارش های بیشتر به یک شرکت جایگزین همچون Radiant مرتفع سازد. بدین ترتیب سهام Radiant در تولید ماژول های بک لایت لازم برای ساخت آیفون ۶ اس پلاس از ۴۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید و به یقین سود مطلوبی نیز نصیبش خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید شرکت یاد شده می تواند گلوگاه فعلی که برای اپل دردسر ساز گشته را رفع و رجوع کند یا اینکه مشتاقان آیفون ۶ اس پلاس باید صبر بیشتری به خرج دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    ایوول دیجاتو
    این خبر فقط شما گزاشتید الان می خونم و می بینم درست از آب دراومد

  • احمد
    احمد | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    گلوگاه چیه دیگه. زنجیره تامین ترجمه صحیح هست

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    اگر به اپل هستش که مطمئنم رفعش میکنه

  • Best
    Best | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    بعد از هر بار معرفی آیفون یه دلیل مسخره برای محدودیت عرضه آیفون پیدا کنید توی 5اس دلیلشون تاچ آی دی بود(یادش بخیر خیلی از سایت ها بهش میگفتن یاقوت کبود اخراج فورستال خیلی حاشیه داشت همه فک میکردن اپل رو به نابودیه) توی آیفون 6 هم یه دلیل مسخره تر پیدا کردن که الان یادم نمی یاد.

    فقط اینو بگم این روزا هر دیوایسی معرفی میشه فقط توی جزئیات نوآوری داره هیچ کدومشون به فکر نیاز های روزانه نیستن انگار افکار متوقف شده و همشون دارن توی جزئیات رقابت میکنن که چیز خوبی نیس فورس تاچ هم میتونه چیز خوبی باشه اما موقع کار کردن برای خیلی از کاربر ها گیچ کنندس و نباید زیاد توی رابط کاربری ازش استفاده کرد

  • amin
    amin | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    شایدم بازارگرمی دارن میکنن، واقعا اپل یکی از بهترین بازار یابی هارو داره و برای فروش محصولاتش کارهایی جالبی میکنه. بنظرم فروش پلاس چون یکم کمتر از سری معمول با این کارا میخواد جو بده،اول که گفت رنگ جدیدش سفارشش زیاد از حد الانم که این داستان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی