ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد خبری LG در تاریخ ۹ مهر ماه برگزار می شود؛ آیا شاهد پرچمداری دیگر خواهیم بود؟

شب گذشته شاهد تعیین شدن زمان برگزاری رویداد مایکروسافت برای رونمایی از محصولات جدیدش در ۱۴ مهر بودیم و اکنون کمپانی ال جی نیز خبر می دهد که قصد دارد در روز ۹ مهر ماه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۲

شب گذشته شاهد تعیین شدن زمان برگزاری رویداد مایکروسافت برای رونمایی از محصولات جدیدش در ۱۴ مهر بودیم و اکنون کمپانی ال جی نیز خبر می دهد که قصد دارد در روز ۹ مهر ماه - اول اکتبر، یک کنفرانس خبری را در شهر نیویورک برگزار نماید.

شرکت مورد بحث به جز مکان مراسم، هیچ اشاره ای به جزئیات نکرده اما گفته می شود که به احتمال زیاد، ال جی قصد دارد در این تاریخ از تلفن هوشمند V10 که قبلا در پایگاه داده TENAA رویت شده بود پرده بردارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت کره ای اخیرا موبایل های خود را با طراحی نوینی به بازار عرضه کرده که تلفن هوشمند «جی فلکس» با بدنه قابل انعطاف، یکی از آنها به شمار می رود. ال جی چند ماه پیش پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود موسوم به G4 را روانه بازارها کرد که نتوانست از استقبال مناسبی رو به رو گردد و بر همین اساس، گفته می شود که این شرکت در مراسم یاد شده، احتمالا از موبایلی دیگر به عنوان برگ برنده بهره خواهد گرفت تا توجهات را یک بار دیگر به سوی برند خود جلب نماید.

در ماه های اخیر نیاز کاربران به خرید تلفن های هوشمند گران قیمت کاهش پیدا کرده و به همین علت، با کاهش سود سامسونگ، رسیدن ال جی به نقطه سر به سر (سود بسیار اندک به ازای فروش هر موبایل) و زیان های بالای HTC رو به رو بوده ایم.

LG-G4-Pro-V10-w600

مشخصات غیر رسمی که تا کنون از این موبایل فاش شده اند، به شکل کامل شما را به یاد سخت افزار به کار گرفته شده در G4 خواهند انداخت؛ اسنپدراگون ۸۰۸، سه گیگابایت رم، نمایشگر 2K اما با اندازه ۵.۷ اینچ. گفته می شود تنها نکته متمایز کنده این موبایل، استفاده آن از یک نمایشگر دوم است.

البته قرار نیست این نمایشگر در بخش پشتی موبایل جای گیرد؛ گویا در بخش جلو و بالای تلفن همراه، در کنار سنسورها و زیر اسپیکر صدا، شاهد یک نمایشگر دیگر خواهیم بود که عملکردی مجزا از صفحه نمایش اصلی خواهد داشت؛ باید چند روزی منتظر ماند و دید سرنوشت این ایده چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • رضا رامش
    رضا رامش | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    من فکر نمیکنم از سری Gچیزی معرفی شه

  • BuBo
    BuBo | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    بالاخره NEXUS 5X رو LG معرفی میکنه یا گوگل؟ چون این رویداد هم از نظر زمانی نزدیک همون شایعه 7 مهر و معرفی نکسوس ها هست.
    البت فکر کنم نکسوس رو گوگل مثل همیشه معرفی کنه مخصوصا امسال که دو نوع نکسوس داره از دو شرکت مختلف پس خودش معرفیش رو به عهده میگیره که در کنار هم باشن.
    به شدت منتظر نکسوس 5X

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

      درود

      نکسس رو گوگل معرفی میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی