ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تأمین امنیت با اثر انگشت به اپلیکیشن های اندرویدی راه خواهد یافت

حسگرهای اثر انگشت در موبایل های اندرویدی، با پشتیبانی اندروید مارشمالو از آنها اهمیت بیشتری نسبت به گذشته خواهند یافت. تاکنون چند موبایل اندرویدی مجهز به این حسگر در اختیار مشتریان قرار گرفته و به نظر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

حسگرهای اثر انگشت در موبایل های اندرویدی، با پشتیبانی اندروید مارشمالو از آنها اهمیت بیشتری نسبت به گذشته خواهند یافت. تاکنون چند موبایل اندرویدی مجهز به این حسگر در اختیار مشتریان قرار گرفته و به نظر می رسد که به زودی باید منتظر اپلیکیشن هایی باشیم که از این حسگر برای تأمین امنیت کاربر پشتیبانی به عمل می آورند.

نسخه اندرویدی اپلیکیشن Bank of America یکی از اولین اپلیکیشن هایی است که پشتیبانی از این حسگر را به امکاناتش اضافه کرده. با این قابلیت می توان با اسکن اثر انگشت، به صورت امن وارد حساب کاربری شد و به انجام امور بانکی پرداخت.

همزمان با بروزرسانی نسخه اندروید، پشتیبانی از تاچ آیدی به نسخه iOS این اپ هم اضافه شده که نکته جالبی است؛ چرا که نسخه های اندرویدی در کمتر از یک ماه به این قابلیت مجهز می شوند و این در حالیست که حدودا یک سال طول کشید تا صاحبان آیفون و آیپد چنین قابلیتی را در اپلیکیشن Bank of America در اختیار داشته باشند.

ضمنا Bank of America امروز نسخه ای از اپلیکیشن خود را برای اپل واچ هم منتشر کرده که البته نمی توان آن را یک اپ بومی برای این ساعت هوشمند به حساب آورد. اما اگر تاچ آیدی یک نشانه در نظر بگیریم، کاربران اپل واچ می توانند برای سال آینده انتظار یک اپلیکیشن بومی از Bank of America را بر روی ساعت های هوشمند خود داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرپلاس
    امیرپلاس | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    بچه ها این مشکل مدیریت رم s6 edge هنوز درست نشده واسه من. منتظر آپدیت بمونم باز یا رام فلش بزنم
    رام کدوم کشور.

  • متین
    متین | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی خوبه به شرطی که برعکس عمل نکنه که استفاده ها بیشتر بشه تا کمتر!!

مطالب پیشنهادی