ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی جدید سازندگان Monument Valley برای Samsung Gear VR معرفی شد

Ustwo Games، توسعه دهندگان بازی تحسین شده Monument Valley اخیرا از بازی جدید خود تحت عنوان Land's End برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR پرده برداشتند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. شرکت Ustwo ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

Ustwo Games، توسعه دهندگان بازی تحسین شده Monument Valley اخیرا از بازی جدید خود تحت عنوان Land's End برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR پرده برداشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت Ustwo Games با توسعه Monument Valley، سطح جدیدی از نوآوری را برای سازندگان بازی های موبایل تعریف کرد و گیم پلی درگیرکننده اما هرچند کوتاهش، بسیار دلنشین بود. بازی به قدری محبوب شد که توانست جایزه بهترین بازی سال یازدهمین دوره Mobile Gaming Awards 2014 را از آن خود کند.

بازی جدید این شرکت، در تاریخ 30 اکتبر و احتمالا با قیمتی اندک به صورت انحصاری برای Samsung Gear VR، هدست واقعیت مجازی کره ای عرضه خواهد شد.

در توییت انتشار یافته توسط Ustwo، تریلری کوتاه نیز قرار دارد که البته برای تماشای آن نیازی به هدست ندارید. به نظر می آید این عنوان در حدی ساده و ابتدایی، قابلیت های واقعیت مجازی را می خواهد نمایش دهد و چندان عنوان بزرگی نیست.

نمایش اول شخص، شما را در نقش حل کننده پازل قرار می دهد. احتمالا با استفاده از حرکات سر و تغییر وضعیت Gear VR، باید به نقاط مختلفی اشاره کرده و به ترتیب پازل ها را پشت سر بگذارید. داستان در منطقه ای جزیره مانند جریان دارد و نتیجه تلاش های بازیکن، منجر به بیداری تمدنی از دست رفته خواهد شد.

Samsung Gear VR، سپتامبر سال گذشته و در جریان مراسم رونمایی از گلکسی نوت 4، به نمایش درآمد. بعدها مشخص شد سامسونگ با همکاری فیسبوک و آکیلس این دستگاه را توسعه داده تا در حوزه موبایل نیز واقعیت مجازی قدرتمند وارد شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی