ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور Nexus 5X در پایگاه گیک بنچ جزئیات بیشتری را از توان سخت افزاری این محصول فاش کرد

پس از لو رفتن اطلاعاتی جالب توجه از طریق وبسایت آمازون هند، حالا یک بار دیگر اما این بار از طریق کانالی متفاوت، شاهد تایید مشخصات سخت افزاری Nexus 5X هستیم. این تلفن همراه، با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

پس از لو رفتن اطلاعاتی جالب توجه از طریق وبسایت آمازون هند، حالا یک بار دیگر اما این بار از طریق کانالی متفاوت، شاهد تایید مشخصات سخت افزاری Nexus 5X هستیم. این تلفن همراه، با توجه به آنچه تاکنون می دانیم توسط ال جی برای گوگل ساخته شده و ادامه ای است بر خط تولید نکسوس.

پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون 808، 2 گیگابایت رم و دوربین 12.3 مگاپیکسلی از مشخصات اصلی لو رفته بودند. امروز نیز، تلفن همراه مذکور با اسم رمز bullhead، مراحل تست Geekbench را پشت سر گذاشت تا صحه ای بر اطلاعات فوق بگذارد.

نتیجه تست برای هر هسته 1000 و در حالت چند هسته ای 2919 برآورد شده است. همین رقم برای گلکسی نوت 5 به ترتیب 1500 و 4500 بوده است. ترکیب اسنپدراگون 808 و دو گیگابایت رم، ما را به یاد LG G4 می اندازد اما جالب است بدانید که تلفن همراه پرچمدار ال جی باز هم از Nexus 5X بهتر عمل کرده است.

با این حال، آنچه اکنون می بینیم و می شنویم احتمالا با محصول نهایی تفاوت بسیاری خواهد داشت. به یقین، Nexus 5X، اندروید مارشملو را روی خود دارد و احتمالا نمایشگری تمام اچ دی برای آن در نظر گرفته شده.

انتظار می رود این تلفن همراه در تاریخ 29 سپتامبر به طور کامل معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • AK_007
    AK_007 | ۲ مهر ۱۳۹۴

    دوستان این میان رده هست
    اون یکی ک ساخت هواویه پرچمداره!

  • Siamak
    Siamak | ۲ مهر ۱۳۹۴

    تاریخ قبلا ثابت کرده سری نکسوس اصلا بنچمارکاش مهم نیست و نبوده، همین الان نکسوس 5 2013 هیچ گونه مشکلی نداره، در واقع توی نکسوسا تنها چیزی که اهمین نداره همین بنچمارکه.

    • BuBo
      BuBo | ۲ مهر ۱۳۹۴

      دقیقا
      من خودم نکسوس 5 داشتم که ... ):
      برادرم moto x 014 داره بگید یه ذره لگ، اصلا هیچ لگ و مشکلی نداره تازه اون اسنپ 801 هم هست. ( موتو رو کفتم چون اندروید خالص هست)
      به نظر من هم خیلی خوبه همین، تا اینجاشم طراحی 5X رو دوست داشتم تا 5 روز دیگه که ببینم دقیقا چه شکلیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی