ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات بیشتری از تلفن های هوشمند سری Galaxy O سامسونگ فاش شد

از مدتی پیش می دانیم سامسونگ قصد دارد سری جدید از محصولات خود را تحت نام «Galaxy O» ارائه کند که محصولاتی مثل Galaxy Grand On و Galaxy Mega On را شامل می شود. مدتی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

از مدتی پیش می دانیم سامسونگ قصد دارد سری جدید از محصولات خود را تحت نام «Galaxy O» ارائه کند که محصولاتی مثل Galaxy Grand On و Galaxy Mega On را شامل می شود.

مدتی پیش نیز یک بنچمارک AnTuTu از محصولی با نام Galaxy O7 و شماره مدل SM-G600x منتشر شده بود که احتمال می رود همان Mega On باشد.

اکنون نتیجه بنچمارک دیگری از همین محصول منتشر شده که با اطلاعات قبلی مطابقت دارد و مشخصات این تلفن هوشمند را تا حد زیادی تایید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس مشخصات این بنچمارک ها گلکسی مگا آن یک میان رده جذاب است که از خصوصیات آن می توان به مواردی مثل نمایشگر  ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز به واحد پردازش گرافیکی ادرینو ۳۰۶ و ۱ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی (احتمالاً قابل افزایش) و دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

پیشتر در شایعات به نمایشگر ۵.۵ اینچی برای این محصول اشاره شده بود، موردی که باعث می شد بپرسیم چرا سامسونگ در حال آماده سازی تلفن هوشمند دیگری است که مشخصات آن با Galaxy A7 شباهت زیادی دارد.

اما حالا با انتشار این اطلاعات تازه می توان گفت محصولات جدید این شرکت برای کاربران علاقه مند به تلفن های هوشمند با نمایشگر بزرگ طراحی شده اند.

البته در این بنچمارک GFXBench به وجود یک مدل دیگر با نمایشگر ۵ اینچی نیز اشاره شده که احتمال می رود همان Galaxy O5 باشد.

در پایان می توانید تصویر بنچمارک منتشر شده از Galaxy O7 را مشاهده نمایید.

Samsung-Galaxy-O7-Mega-ON-GFXBench

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امید
    امید | ۴ مهر ۱۳۹۴

    حروف الفبا تموم شد بابا

  • حامد
    حامد | ۴ مهر ۱۳۹۴

    سری لگنو خوب اومدی خخخخخخخ

  • hadi msh
    hadi msh | ۴ مهر ۱۳۹۴

    سری لگنشو میخواد با پسوند o بده بيرون :/
    تو اين رده از گوشی ها هواوی موفق تره.

مطالب پیشنهادی