ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس 6P از گوگل رسماً معرفی شد

گوگل اکنون در سان فرانسیسکو در حال برگزاری مراسمی برای معارفه محصولات و سرویس های جدید خود است و دقایقی پیش، آقای Dave Burke روی صحنه این مراسم آمد و Nexus 6P را معرفی نمود. این محصول ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۶

گوگل اکنون در سان فرانسیسکو در حال برگزاری مراسمی برای معارفه محصولات و سرویس های جدید خود است و دقایقی پیش، آقای Dave Burke روی صحنه این مراسم آمد و Nexus 6P را معرفی نمود.

این محصول دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینج با رزولوشن 2K است و از بدنه ای تمام فلزی در آن استفاده شده است. گوگل برای توسعه این تلفن هوشمند با شرکت چینی Huawei همکاری نموده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Nexus 6P موبایلی با طراحی متفاوت به شمار می رود که از ضخامت ۷.۳ میلیمتر برخوردار بوده که با توجه به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری اش، اندازه ای بسیار مناسب به شمار می رود. گوگل همچنین اعلام نموده که این موبایل را در سه رنگ سفید، نقره ای و خاکستری تولید خواهد کرد.

در صورتی که در روزهای گذشته اخبار مربوط به این موبایل را در دیجیاتو دنبال کرده باشید، مشخصا آشنایی بسیار کاملی با این اسمارت فون پیدا کرده اید. آنچه اکنون از سوی گوگل در حال معرفی شدن است نیز تفاوتی با شایعات پیشین ندارد.

Google-Nexus-6P-images-w600

نمایشگر ۵.۷ اینچ این دستگاه از پنل AMOLED بهره می برد و در پشت موبایل نیز می توان یک سنسور اثر انگشت را مشاهده نمود؛ جایی که گوگل باور دارد بهترین نقطه برای قرار گیری یک حسگر مربوط به شناسایی اثر انگشت شماست. همانگونه که انتظار می رفت، گوگل از استاندارد USB-C در این موبایل بهره گرفته که کابل های قدیمی تر با آن همخوانی ندارند. گوگل پیشتر علاقه خود به این پورت را با استفاده از آن در کروم بوک پیکسل نشان داده و اکنون نیز باور دارد که موبایل های اندرویدی باید به سوی بهره گیری از این پورت پیش روند.

Google-Nexus-6P-images (1)-w600

گوگل خبر می دهد که این تلفن همراه، اعلاترین اسمارت فون توسعه یافته در سری نکسوس بوده و علت این گفته نیز آن است که در Nexus 6P شاهد طراحی نوین و همچنین استفاده از فلز هستیم. اما بخش متمایز کننده این موبایل با نکسوس های قبلی، مربوط به دوربین آن می شود. جایی که گوگل از یک سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی سونی بهره گرفته که می تواند پیکسل ها را با سایز بزرگ تری به ثبت برساند. همین مسئله در واقع به کاربر کمک می کند تا در محیط هایی با نور کم، بتواند تصاویر بهتری را به ثبت برساند. در واقع انتظار می رود که این سنسور برای عکاسی در محیط های داخلی طراحی شده باشد.

کاربران می توانند با دوربین نکسوس 6P به ثبت ویدیوهای slow-motion و 4K مشغول گردند. Nexus 6P از همان ابتدا مجهز به اندروید ششم، مارشملو شده و قیمت آن برای مدل پایه که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، از ۴۹۹ دلار آغاز خواهد شد. مدل های بعدیاین تلفن همراه، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هستند که به ترتیب قیمتی برابر با ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • hadi
    hadi | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    هر کی یه سلیقه ای داره
    ولی بنظر من خیلی زیباست
    بیاد بازار همون روزای اول میگیرمش

  • رامین
    رامین | ۹ مهر ۱۳۹۴

    کسی اگه از گوشی های سری z سونی استفاده کنه متوجه تفاوتشون با گوشی های دیگه میشه

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۸ مهر ۱۳۹۴

    اول:
    "لوگوی زشت گوگل"
    اکنون:
    "نکسوس زشت گوگل"
    گوگل جون چرا پسرفت ؟؟؟ !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی