ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت بزرگ نرم افزاری پلی استیشن 4 منتشر شد

اوایل ماه سپتامبر، سونی اعلام کرد که بزرگ ترین آپدیت نرم افزاری پلی استیشن 4 تا به امروز، در راه است. از قابلیت های آپدیت جدید، می توان بیش تر شدن فضای ابری برای ذخیره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

اوایل ماه سپتامبر، سونی اعلام کرد که بزرگ ترین آپدیت نرم افزاری پلی استیشن 4 تا به امروز، در راه است. از قابلیت های آپدیت جدید، می توان بیش تر شدن فضای ابری برای ذخیره سازی و نیز توانایی استریم بازی ها رو وب سایت یوتوب اشاره کرد. این آپدیت، که ورژن 3.0 فرمور (FirmWare) پلی استیشن 4 است، امروز منتشر شد. همانند همیشه نیز، این آپدیت 250 مگابایت حجم دارد.

با دیجیاتو همراه باشید.

تغییرات اصلی آپدیت جدید، رسیدن فضای ابری از 1 گیگابایت به 10 گیگابایت و گزینه ی استریم از طریق یوتوب یا توییچ است، اما تغییرات بسیار دیگری نیز در نرم افزار کنسول پدید آمده. حالا می توان ویدئوهای 10 ثانیه ای از گیم پلی ها بازی ها را به صورت مستقیم از کنسول، روی شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت.

رابط کاربری جدیدی پدید آمده که بخش مجزایی را در اختیار استفاده کنندگان از سرویس پلی استیشن پلاس قرار می دهد. هم چنین، بخشی برای رویدادها اضافه شده تا بتوانید دائما به رویدادهای مربوط به بازی های مورد علاقه تان و یا بازی هایی که در توییچ و یوتوب تماشا می کنید، دسترسی داشته باشید.

تغییرات کوچکی هم در کارکرد پیغام ها به وجود آمده؛ که شاید مهم ترین آن ها، امکان استفاده از استیکر بازی هایی نظیر آنچارتد و لیتل بیگ پلنت به هنگام ارتباط با دوستان تان باشد.

برای دریافت اطلاعات بیش تر درباره ی این آپدیت، ویدئوی زیر را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Nima
    Nima | ۸ مهر ۱۳۹۴

    باندووول

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۸ مهر ۱۳۹۴

      ما با مثبت و منفی که میدیم نظرمونو میگیم دیگه خواهش می کنم با این کامنت ها جو سایتو بهم نریزیم امیدوارم هرجا که هستی سلامت و صحیح باشی من فقط خواستم بگم جو سایت داره خراب میشه ......بازم ممنون ......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی