ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیاهای جدید مایکروسافت برای مدتی روی سایت فروشگاه این شرکت مشاهده شدند

مایکروسافت به شکل تصادفی تلفن های هوشمند Lumia 950 و Lumia 950 XL را روی فروشگاه آنلاین خود قرار داد و با این کار باعث شد برخی از مشخصات این دو محصول که در پیشتر شایعات وجود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

مایکروسافت به شکل تصادفی تلفن های هوشمند Lumia 950 و Lumia 950 XL را روی فروشگاه آنلاین خود قرار داد و با این کار باعث شد برخی از مشخصات این دو محصول که در پیشتر شایعات وجود داشتند تایید گردند.

بر اساس اطلاعات سایت مایکروسافت، لومیا ۹۵۰ به نمایشگر ۵.۲ اینچی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و حافظه ۳۲ گیگابایتی مجهز است و تفاوت نسخه بزرگتر یعنی مدل XL نیز، در اندازه صفحه نمایش ۵.۷ اینچی آن است.

شرکت ساکن ردموند قصد دارد هفته آینده مراسمی را در مورد ویندوز ۱۰ برگزار کند و گمان می رود رونمایی از این دو تلفن هوشمند جدید نیز در همانجا انجام شود.

بر اساس شایعات پیشین همچنین می توان گفت که هردو لومیای تازه از قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ مثل Continuum و Windows Hello برخوردار هستند.

در مورد مدل XL نیز گفته می شود که علاوه بر قلم Surface Pen، از کاور هوشمندی با قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها نیز پشتیبانی می کند و هر دو نسخه ضمنا از خصوصیات سخت افزاری مثل USB Type-C و شارژ وایرلس مبتنی بر فناوری Qi بهره می برند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا اسکرین شاتی از این لومیاهای جدید روی فروشگاه آنلاین مایکروسافت را مشاهده نمایید.

Screen Shot 2015-09-30 at 4.28.31 PM

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • masssssss
    masssssss | ۹ مهر ۱۳۹۴

    صفحه نمایش OLED, کارت 2T ،اگه لومیا 1050 معرفی کنه چه شود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی