ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیت های توسعه هولولنز در سه ماهه نخست سال 2016 عرضه خواهند شد

مایکروسافت دقایقی پیش، طی کنفرانسی که هم اکنون در نیویورک در حال برگزاری است اعلام کرد که کیت های توسعه هولولنز را در سه ماهه نخست سال 2016 در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن قرار می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۹

مایکروسافت دقایقی پیش، طی کنفرانسی که هم اکنون در نیویورک در حال برگزاری است اعلام کرد که کیت های توسعه هولولنز را در سه ماهه نخست سال 2016 در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن قرار می دهد.

هر کدام از این کیت ها 3000 دلار قیمت دارند، و مایکروسافت از امروز برای دریافت اپلیکیشن های طراحی شده برای آنها آماده است. هنوز مشخص نیست که در نهایت چند کیت عرضه خواهد شد، اما مایکروسافت در حال حاضر با جمع کوچکی از دانشمندان و معماران ناسا برای تهیه دموهایی کوچک از عملکرد هولولنز همکاری می کند که انتظار می رود تا پایان سال جاری شاهد آنها باشیم.

تا این لحظه تنها شاهد عملکرد هولولنز در اپلیکیشن هایی همچون اسکایپ و نسخه هولوگرافیک بازی ماینکرفت بوده ایم. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت نیز پیش تر اعلام کرده بود که هولولنز برای اهداف تجاری و سرگرمی به کار گرفته خواهد شد. البته یک نسخه مخصوص توسعه دهندگان از این هدست واقعیت مجازی تا سال آینده در اختیار برنامه نویسان قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت هنوز قیمت و تاریخ عرضه مشخصی برای کاربران معمولی تعیین نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    صبر کردن براش قشنگه انصافا

مطالب پیشنهادی