ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل جدید توئیتر قصد اخراج شماری از کارکنان این شبکه اجتماعی را دارد

مدیرعامل جدید و البته دائمی توئیتر تنها 5 روز است که پست خود را دریافت کرده اما ظاهرا در همین بازه زمانی کوتاه به این نتیجه رسیده که دیگر برای پیشبرد اهداف شرکت به برخی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مدیرعامل جدید و البته دائمی توئیتر تنها 5 روز است که پست خود را دریافت کرده اما ظاهرا در همین بازه زمانی کوتاه به این نتیجه رسیده که دیگر برای پیشبرد اهداف شرکت به برخی از کارکنان نیازی ندارد و تصمیم گرفته که شماری از آنها را اخراج نماید.

آنطور که منابعی نظیر نیویورک تایمز و Recode خبر داده اند، جک دورسی در نظر دارد تا دو روز دیگر عذر تعدادی از کارکنان خود را بخواهد. البته هنوز مشخص نیست چه تعدادی کار خود را از دست می دهند، با این همه، این بخشی از تلاش مدیر عامل جدید توئیتر برای ساده سازی تیم مهندسی آن تفسیر می شود که به باور او بیش از اندازه بزرگ شده و کارایی لازم را ندارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

منابع آگاه همچنین خبر داده اند که توئیتر کار توسعه واحد خود در دفتر سانفرانسیسکو را نیز به حالت تعلیق درآورده اما دورسی در نظر دارد تلاش هایش برای کاهش هزینه ها را به حداقل میزان ممکن برساند.

البته لازم است یادآور شویم که این شبکه اجتماعی تا به حال در مورد شایعات مطرح شده حرفی به میان نیاورده با این همه، تعدیل نیرو در توئیتر امری است که بسیاری انتظارش را داشتند و به نظر نمی آید که این تصمیم شگفتی ساز شود.

روشن است که جک دورسی تلاش دارد پایه های شرکت خود را تقویت نماید اما این حس در میان کارکنان شرکت مورد بحث به وجود آمده که واحد مهندسی بیش از اندازه نیاز بزرگ شده و ابعاد آن با میزان رشد شرکت همخوانی ندارد.

لازم به ذکر است که توئیتر شمار کارکنانش را ظرف دو سال اخیر دوبرابر کرده اما تنها 50 درصد بر میزان کاربرانش اضافه شده و در نتیجه افزودن بر تعداد کارکنان بازگشت سرمایه خوبی را برای آن به دنبال نداشته است.

در هر صورت با در نظر داشتن اظهار نظرهای رسمی دورسی در مجامع عمومی و نشان دادن تمایلش برای تمرکز بیشتر روی ایجاد شرکتی که برای دستیابی به پول حاضر است همه نوع استراتژی و راهکاری را امتحان کند، پیش بینی می شود که شایعه تعدیل نیرو در این شرکت صحت داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    اخراج کرد بگه منم مدیر

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    برس اول داداش
    بزار عرقت خشک بشه یه چایی بخور بعد شروع کن

  • kayba
    kayba | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    انقدر بدم میاد هرکی ریاست جدید به عهده میگیره اولین کاری که میکنه اخراج کارمنداس
    تو ایران رسمه بدون حساب کتاب اخراج کنن ادم خودشون بذارن

  • مترسک
    مترسک | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    این روزها همه مدیران، کارمندان‌شان را اخراج می‌کنند، شما چطور؟ :|

مطالب پیشنهادی