ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

در مراسم ۲۷ مهر شیائومی خبری از معرفی Mi 5 نخواهد بود؛ آیا چینی ها یک دوربین دیجیتالی رونمایی خواهند کرد؟

روز گذشته در مورد تیزری تازه انتشار یافته از شیائومی بر روی شبکه ی اجتماعی Weibo صحبت کردیم که خبر از برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با بیست و هفتم مهر ماه می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

روز گذشته در مورد تیزری تازه انتشار یافته از شیائومی بر روی شبکه ی اجتماعی Weibo صحبت کردیم که خبر از برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با بیست و هفتم مهر ماه می داد و منابع مختلف بلافاصله با توجه به بازه زمانی که از معرفی اسمارت فون Mi 4 می گذرد در رابطه با این رویداد گمانه زنی کردند که احتمالاً طی آن شاهد رونمایی از Mi 5 خواهیم بود.

مدت زیادی است که شایعات در مورد Mi 5 شنیده می شوند و ذکر می گردد این موبایل به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود؛ از سوی دیگر خود کوالکام ذکر نموده برترین چیپ آتی اش را پیش از سه ماهه اول ۲۰۱۶ در تلفن های هوشمند نخواهیم دید و لذا بر همین اساس حدس زده می شود که شاید شیائومی بخواهد از Mi 5 با سیستم-روی-چیپ MT6797 مدیاتک پرده برداشته و سپس در آینده نسخه ای مجهز به تولیدات کوالکام را نیز راهی بازار نماید.

اما امروز لین بین، بنیانگذار برند چینی مورد بحث به همه ی حدس ها و شایعات خاتمه داد و گفت در دوشنبه ۲۷ مهر نباید منتظر تلفن های هوشمند Mi 5 و یا Mi Note 2 باشید، ضمناً خبری از لپ تاپ، ساعت هوشمند و یا تلویزیونی جدید هم نخواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بدین ترتیب معمایی تازه رقم خورد که شیائومی قصد دارد از چه دیوایس تازه ای پرده بردارد، تا اینکه شرکت مذکور ساعاتی پیش مجدداً تیزر دیگری را روی اینترنت قرار داد که در درون آن می توانیم طرحی از یک دوربین دیجیتالی و همینطور لنز آن را مشاهده کنیم.

هر چند پنجمین تولید کننده تلفن های هوشمند جهان قبلاً از شیوه هایی مشابه برای پرت کردن حواس عموم از واقعیت استفاده کرده ولی شواهد کنونی و سوابق پیشین نشان می دهند که ظاهراً آنها قصد دارند از یک دوربین جدید رونمایی به عمل آورند. اگرچه که کسی نمی داند این دوربین در چه دسته بندی قرار خواهد گرفت، چه کارایی خواهد داشت و آیا به غیر از قیمت و کیفیت عامل دیگری نیز آن را منحصر به فرد خواهد کرد یا خیر؟

بعید هم نیست شیائومی در کنار یک ابزار تصویر برداری گجت هایی دیگر و حتی تلفن هوشمندی تازه را به حضار معرفی کند و بدین ترتیب مجدداً یک روز با شکوه را در تاریخ خود رقم بزند. نظر شما در این رابطه چیست و تصور می نمایید چینی ها با چه مواردی شگفت زده مان خواهند کرد؟

Xiaomi-digital-camera-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرپارسا
    امیرپارسا | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    درود بر شما دوستان محترم . از این به بعد من فقط با اسم خودم کامنت میذارم . موفق باشید .

  • Saafa
    Saafa | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    دیجیاتو، آقا مانی، توروخدا یه فکر به حال ورژن موبایل سایت بکنید، هر صفحه 1/4 اش مطلبه، 3/4 اش تبلیغات و آت و آشغال.
    .
    توی ورژن دسکتاپش تبلیغاتش مشکلی نیست، اما تو ورژن موبایلش واقعا اعصاب خورد کنه. جای صفحه بعدی ها مشخص نیست و واقعا عذابه!
    زومیت ورژن موبایلش با اینکه کندتره، کار باهاش راحت تره.

مطالب پیشنهادی