ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت و جمع آوری لومیا ۹۵۰ XL از فروشگاه های خود؛ علت چه بوده است؟

مایکروسافت در برخی شهرهای بزرگ دارای فروشگاه هایی است که در آنها، محصولات و گجت هایی که توسعه داده را به نمایش کشیده و به فروش می رساند. از سوی دیگر این شرکت در روزهای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

مایکروسافت در برخی شهرهای بزرگ دارای فروشگاه هایی است که در آنها، محصولات و گجت هایی که توسعه داده را به نمایش کشیده و به فروش می رساند. از سوی دیگر این شرکت در روزهای گذشته پرده از نسل جدید سخت افزارهای مبتنی بر ویندز ۱۰ برداشت.

تلفن هوشمند لومیا ۹۵۰ XL در واقع قدرتمندترین تلفن همراه ساخته شده به دست مایکروسافت تا به امروز است و مشخصا عده بسیار زیادی از طرفداران ویندوز نیز در انتظار خریدش هستند. در حال حاضر گفته می شود که مایکروسافت، موبایل یاد شده را در ماه آینده میلادی به فروش خواهد رساند.

در هر حال، لومیا ۹۵۰ اکس ال نیز پس از معرفی اش در روز چهاردهم مهر ماه، در فروشگاه های مجازی مایکروسافت قرار گرفت اما روز گذشته خبر رسید که ردموندی ها، این موبایل را به علت مشکلاتی که در آنها دیده شده، از فروشگاه هایشان جمع آوری کرده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت WinBeta خبر می دهد که با کارکنان مشغول در فروشگاه مایکروسافت به صحبت پرداخته و این افراد اظهار داشته اند که نمونه اولیه لومیا ۹۵۰ اکس ال داری ایراداتی بوده اند که شرکت سازنده نیز تصمیم گرفته آنها را جمع آوری نماید.

اینکه مشکل سخت افزایست یا نرم افزاری، دقیقا مشخص نیست اما باید دید مایکروسافت چه زمانی تصمیم دارد لومیا های جدیدش را دوباره در اختیار بازدیدکنندگان فروشگاه های خود قرار دهد.

حال یکی از سخنگویان مایکروسافت در پی پاسخ به وب سایت WinBeta برآمده و چنین در این مورد نظر داده است

«پس از معرفی خانواده لومیا ۹۵۰، شاهد اشتیاق بالای کاربران برای این محصولات بوده ایم. بر همین اساس، نمونه اولیه این دستگاه ها را در فروشگاه های خود قرار دادیم تا علاقمندان بتوانند با آنها به کار پرداخته و تجربه کاربری ویندوز ۱۰ در موبایل را مورد آزمایش قرار دهند و بتوانند درک کنند پویا ترین تلفن هوشمند، چگونه کار می کند. حال تصمیم گرفته ایم نمونه های اولیه را از فروشگاه های فیزیکی خود حذف کرده تا بتوانیم در آینده، آنها را جایگزین نمونه های نهایی کنیم و سپس در ماه بعد، همین اسمارت فون ها را به فروش برسانیم.»

بر اساس گفته های سخنگوی مایکروسافت، لومیاهایی که در فروشگاه های فیزیکی این شرکت برای آزمایش قرار داده شده بودند، همه جز نمونه های اولیه به شمار رفته اند و نه محصولات نهایی که البته خود چنین کاری از شرکتی به این بزرگی، اندکی بعید است چرا که محصولات نهایی نشده مشخصا همواره با مشکلاتی رو به رو هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    اینجا جهان سوم است . سلام هموطن!!

  • arsham
    arsham | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    همین که قبل از عرضه نهایی مشکلاتشون کشف شده و به زودی برطرف میشه جای شکر داره/ داغ کردن آیفون های جدید هم که کلا از یاد نویسندگان دیجیاتو رفت ولی کوچک ترین چیزا مثل تایپ سی در s7رو پوشش میدن

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    من واقعا از اقای مستکین عذرخواهی می کنم به خاطر بی ادبی که کردم امیدوارم خودشون به بزرگواری خودشون ببخشن چون کاملا با جمله اخر متن کاملا موافقم و از همین جا از شون عذر خواهی می کنم

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی