ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساخت یک ماشین فروش خودکار در ژاپن که از مشتریان سلفی می گیرد

گرفتن سلفی مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و خصوصا نسل های امروزی برای آنکه دوستان و آشنایانشان را از لحظه لحظه خود باخبر کنند، ترجیح می دهند که نه با نوشتن شرح خاطره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

گرفتن سلفی مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و خصوصا نسل های امروزی برای آنکه دوستان و آشنایانشان را از لحظه لحظه خود باخبر کنند، ترجیح می دهند که نه با نوشتن شرح خاطره بلکه با گرفتن یک سلفی و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی این کار را انجام دهند.

مونوپادها و دوربین های قدرتمندی که در قسمت جلویی دستگاه های موبایل کار گذاشته می  شوند نیز از جمله امکاناتی هستند که به فراگیر شدن این روند کمک می کنند.

اما اگر این امکانات به نظرتان کافی نمی آیند بهتر است نگاهی به این ماشین خودکار بیاندازید که به عنوان نوعی ارزش افزوده، زمانی که خریدی از آن می کنید، از شما یک سلفی می گیرد و آن را در اپلیکیشن پیام رسان لاین به اشتراک می گذارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

داستان از این قرار است که یک شرکت ژاپنی فروشنده انواع نوشیدنی و نوشابه، به نام Kirin تصمیم گرفته این ماشین ها را با چنین قابلیتی روانه بازار کند. دستگاه ها مجهز به نمایشگرهای LCD بزرگ و دوربین هستند که به مشتریانشان امکان می دهند یک سلفی رایگان را همراه با مجموعه جالبی از تصاویر پس زمینه از خود بگیرند.

در مرحله بعدی، دستگاه به لاین متصل می شود (که یک اپلیکیشن پیام رسان بسیار محبوب در آسیاست) تا بتوانید عکس های جدید خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آنطور که شرکت اراه دهنده این دستگاه های اعلام داشته ژاپنی ها استقبال خوبی از آنها داشته اند.

اما این دستگاه ها مصارف دیگری هم دارند که از آن جمله می توان به تبلیغات و ارائه هشدارها اضطراری اشاره نمود. علاوه بر این، دستگاه های مورد بحث هیچگونه کمبود یا نقصی برای استفاده در این مقصد توریستی ندارند و از زبان های انگلیسی، چینی و کره ای پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی