ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمرکز LG بر تجارت نمایشگرهای OLED به علت فروش نامناسب تلفن های همراه

تلفن هوشمند G4 از LG به عنوان یک پرچمدار در سال جاری معرفی گشت و به بازار روانه شد اما نتوانست اقبال چندانی برای سازنده اش به همراه داشته باشد و رتبه شرکت کره ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

تلفن هوشمند G4 از LG به عنوان یک پرچمدار در سال جاری معرفی گشت و به بازار روانه شد اما نتوانست اقبال چندانی برای سازنده اش به همراه داشته باشد و رتبه شرکت کره ای در بازارهای جهانی را دچار تغییری مثبت کند.

در این میان نشریه «Korea Times» امروز مقاله ای را به رشته تحریر درآورده که در آن ذکر شده شرکت LG به زودی دچار تحولات ساختاری بزرگی خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از این تحولات مربوط می شود به تغییر کنترل تجارت OLED؛ گفته شده که به زودی کنترل این قسمت به LG Display سپرده خواهد شد در حالی که بخش مورد اشاره تا پیش از این زیر نظر LG Chem به فعالیت می پرداخت.

این در حالیست که خبر می رسد LG Chem، مجوز فروش بخش توسعه OLED به LG Display را از مقامات ارشد LG کسب کرده و این قرارداد احتمالا رقمی برابر با ۱۴۲ میلیون دلار خواهد بود.

Jacquelyn Park، نماینده و سخنگوی LG Display در این زمینه می گوید: «این تصمیم به گروه تجاری LG کمک خواهد کرد تا به شکل بهتری بخش توسعه نمایشگرهای OLED را مدیریت کنند.»

این تصمیم پس از برگزاری نشستی با حضور رییس هیئت مدیره این شرکت «Koo Bon-moo» و سایر مدیران ارشد آن اتخاذ گشته و علت اصلی برگزاری نشست نیز توجه به دلایل کاهش درآمدهای ال جی و ایجاد راهکارهایی برای مقابله با آن ذکر گشته.

نشریه Korea Times می نویسد: «تغییر توجه ال جی از تلفن های هوشمند به توسعه نمایشگرهای OLED از جایی ناشی می گردد که این شرکت اکنون سهمی بسیار ناچیز در بازارهای جهانی دارد. ال جی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ حتی نتوانست در بین ۵ برند پر فروش تلفن همراه در جهان حاضر باشد.»

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته خبر رسید که برای اولین بار پس از سال ها، سهم سامسونگ از فروش جهانی موبایل هم به زیر ۲۵ درصد رسیده. تحلیلگران باور دارند که سهم شرکت های بزرگ تر، توسط استارتاپ هایی نظیر اوپو، شیائومی، وان پلاس و میزو بلعیده می شود چرا که کمپانی های کوچک مورد اشاره از روش های تبلیغاتی نوین بهره می گیرند اما قدیمی تر های این بازار که البته می توان ال جی را نیز در بین آنها دید، بیشتر توجه خود را صرف شیوه های قدیمی بازاریابی و فروش می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    الجی تو نمایشگر رقیب نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی