ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری منتسب به لومیا ۶۵۰؛ آیا یک موبایل میان رده جدید از مایکروسافت در راه است؟

در حالیکه مایکروسافت به تازگی از تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل خود پرده برداشته هیچ یک از آنها یک دستگاه میان رده محسوب نمی شوند. لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال هر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در حالیکه مایکروسافت به تازگی از تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل خود پرده برداشته هیچ یک از آنها یک دستگاه میان رده محسوب نمی شوند. لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال هر دو اسمارت فون هایی پرچمدار هستند و لومیا ۵۵۰ با چیپست اسنپدراگون ۲۱۰، یک گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در رده ی موبایل های اقتصادی جای می گیرد.

البته ظاهراً قرار نیست اوضاع به همین صورت باقی بماند و بر حسب شواهد موجود در آینده ای نه چندان دور شاهد پرده برداری اهالی ردموند از تلفن هوشمندی میان رده خواهیم بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین راستا امروز وبسایت وین بتا رندری منتسب به یک تلفن هوشمند لومیا با اسم رمز "Saana" را منتشر کرده که احتمال می رود در ماه های آتی به صورت رسمی و با عنوان لومیا ۶۵۰ به عموم معرفی شود.

البته نام مورد اشاره از این جهت گمانه زمانی شده که ساعت دستگاه موجود در تصویر عدد 6:50 را نمایش می دهد؛ اگر به خاطر داشته باشید اولین باری که رندرهای مرتبط به لومیا ۹۵۰ و ۵۵۰ به اینترنت راه یافتند نیز زمان های ۹:۵۰ و ۵:۵۰ دقیقه را نشان می دادند.

متاسفانه تا بدین لحظه صحبت خاصی در رابطه با مشخصه های فنی لومیا ۶۵۰ به میان نیامده و حتی معین نیست که این دیوایس در چه تاریخی راهی بازار خواهد شد،‌ اما به هر صورت از این پس می توانیم امیدوار باشیم که در روزهای پیش رو موبایلی قوی تر از لومیا ۵۵۰ که نمایشگری ۴.۷ اینچی دارد رونمایی خواهد شد.

نیازی به یادآوری نیست که لومیا ۶۵۰ به یقین به صورت پیش فرض ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا خواهد کرد و چهارمین دستگاه مایکروسافتی ها خواهد بود که به شکل رسمی تحت این پلتفرم عرضه می شود. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید میان رده ی آتی اهالی ردموند چه مشخصه ها و ویژگی هایی خواهد داشت؟

Microsoft-Lumia-Saana-650-01 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    نوکیا برگرده، ماکروسافت کارش سخت میشه... هیجانو برگردون به وینفون نوکیا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی