ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیم کلر، طراح افسانه ای چیپست های AMD به سامسونگ ملحق می شود

جیم کلر طراح افسانه ای چیپست های AMD ماه گذشته آن را ترک کرد. سخنگوی این شرکت اظهار داشته که کلر تمامی کارهای نیمه تمامش را انجام داده و رفتن او از AMD تاثیری بر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

جیم کلر طراح افسانه ای چیپست های AMD ماه گذشته آن را ترک کرد. سخنگوی این شرکت اظهار داشته که کلر تمامی کارهای نیمه تمامش را انجام داده و رفتن او از AMD تاثیری بر نقشه راه یا طرح های آتی این شرکت نخواهد گذاشت.

کلر هیچگاه نگفت که چرا AMD را ترک می کند یا اینکه مقصد بعدی اش برای کار کردن کجاست حالا  اما شایعه شده که این فرد احتمالا به تیم مهندسان سامسونگ ملحق می شود تا در توسعه نسل آتی پردازنده های موبایل با آن همکاری نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس خبری که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، کلر قرار است که به واحد توسعه و تحقیق سامسونگ واقع در آستن تگزاس بپیوندد. گفتنی است که او در توسعه نخستین چیپست های 64 بیتی AMD نقش قابل توجهی را ایفا کرده است و نکته دیگر اینکه پیش از پیوستن دوباره اش به این شرکت در سال 2012 میلادی، برای توسعه چیپ های A4 و A5 با اپل همکاری کرده.

سامسونگ مدتی است که توجه ویژه ای را صرف توسعه چیپست های موبایل خود کرده است و نخستین شرکتی بود که از فرایند 14 نانومتری FinFET در ساخت چیپست هایش بهره گرفت.

این غول کره ای صنعت تکنولوژی همچنین در زمینه تولید رم و چیپ های ناند فعالیت می کند و کلر می تواند گزینه ای ایده آل برای تکمیل نمودن تیم توسعه و تحقیق آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۴ آبان ۱۳۹۴

    آفرین به سامسونگ , تعصبی نیستم و هر چه که بهترین بشه من طرفدارش هستم , پیش به سوی خریدکهکشانی فوق قدرتمند سامسونگ(( گلکسیS7 ))با اون قدرتمندترین چیپست پردازنده اش در بین تمام چیپست پردازنده ها((اکسینوسM1)) البته احتمال اسنپدراگون820 بهینه تر شده مخصوص خودش هم نباید فراموش بشه ! اگه این خبر به حقیقت بپیوندد احتمال داره اثراتش رو خیلی زود نبینیم و کمی طول بکشه , مهم اینه که سامسونگ همی الان هم عالی تر از عالی هست و اگه این خبر به حقیقت هم نپیوندد مشکلی رخ نمیده ! (( تعصب و دروغ و توهین ممنوع))

  • massoud
    massoud | ۴ آبان ۱۳۹۴

    خوش تیپ، این طارح چیپه، ایو طراح ظاهر دستگاه، اینا با هم فرق دارن!!

  • Galaxy note 4
    Galaxy note 4 | ۴ آبان ۱۳۹۴

    آگه بیاد سامسونگ خیلی میتونه توی توسعه و فرایند بهینه سازی اگزینوس نقش داشته باشه.

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۴ آبان ۱۳۹۴

      درودhello, البته سامسونگ همی الان هم نقش کامل و اساسی در توسعه و... اکسینوس داره وقبل این هم داشته که الان به قدرتمندترینی بانام ( اکسینوسM1 ) رسیده اما بابه حقیقت پیوستن این خبر از این عالی تر از عالی که هس سامسونگ عالی تر میشه, سامسونگ همیشه خوب خیر عالی تر از عالی عمل کرده در چیپست پردازنده ها (( تعصب و دروغ و توهین ممنوع))

    • drona
      drona | ۵ آبان ۱۳۹۴

      سامسونگ مال شماست!؟
      اگه بیاد سامسونگ!؟
      :-)
      از عرق و علاقه ات به سامسونگ تعجب کردم.
      ماشالا رفیق!

مطالب پیشنهادی