ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اریک اشمیت برای همکاری با سامسونگ به کره جنوبی می رود

اریک اشمیت - مدیر اجرایی شرکت آلفابت -  قرار است در 29ام اکتبر (هفتم آبان) سفری سه روزه به کره جنوبی داشته باشد. قصد او از این سفر، همکاری با غول های تکنولوژی این کشور ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اریک اشمیت - مدیر اجرایی شرکت آلفابت -  قرار است در 29ام اکتبر (هفتم آبان) سفری سه روزه به کره جنوبی داشته باشد. قصد او از این سفر، همکاری با غول های تکنولوژی این کشور یعنی ال جی و سامسونگ است. البته در طول این اقامت کوتاه مدت، اشمیت فقط با مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس - لی جائه یونگ - در دفتر مرکزی این کمپانی در شئوچو دیدار خواهد داشت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پس از شکل گیری هلدینگ آلفابت، این نخستین ملاقات مدیران شرکت های مذکور است. موضوع اصلی صحبت آنها نیز اینترنت اشیا (Internet of Things) یا به اختصار IoT، خودروهای بدون سرنشین و موبایل های نکسوس خواهد بود. اینترنت اشیا، به طور کلی به بسیاری از ابزارها و وسایل محیط پیرامون‌ انسان اشاره دارد که به شبکه اینترنت وصل می شوند، با یکدیگر در ارتباط هستند و می توان آنها را با تلفن‌ های هوشمند و سایر دیوایس های مشابه کنترل و مدیریت کرد.

سامسونگ با حجم انبوهی از تلفن های هوشمندی که هر سال روانه بازار می کند و گوگل با سیستم عامل محبوب و فراگیرش تقریبا همه بازار را قبضه کرده اند و به روایت موسسه آماری IDC طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی در کنار یکدیگر توانسته اند 82.8 درصد از بازار را به خود اختصاص دهند (این عدد بیانگر کلیه ی تلفن های هوشمند اندرویدی به فروش رفته است). در همین راستا، هر دوی این شرکت ها به دنبال برقراری همکاری طولانی مدت با یکدیگر هستند.

بخشی از همکاری مشترک گوگل و سامسونگ از سال گذشته میلادی آغاز شده و به واسطه آن، غول تکنولوژی کره ای اجازه دارد از همه پتنت های اندرویدی اهالی مانتین ویو در محصولات خود بهره بگیرد.

سامسونگ همچنین به استفاده از سیستم عامل منبع باز تایزن نیز روی آورده که توسط خود این شرکت توسعه داده می شود. این پلتفرم در اسمارت فون ها، گجت های پوشیدنی و تلویزیون های شرکت یاد شده به کار بسته می شود و دور از ذهن نیست که شاید در آینده به رقیب اندروید بدل گردد و شاید اشمیت به همین علت بنا دارد تا یکبار دیگر به کره رفته و با اهالی برندهای ساکن این سرزمین پیمان همکاری ببندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعيد
    سعيد | ۴ آبان ۱۳۹۴

    به امید موفقیت سامسونگ بزرگ

  • massoud
    massoud | ۴ آبان ۱۳۹۴

    یعنی ممکنه بازم یه نکسوس سامسونگی ببینیم؟!!

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۴ آبان ۱۳۹۴

    انصافا نگه داشتن سامسونگ برای مجموعه الفابت یه ضرورته نباید گهش دارن
    تشکر از خانم بیداری که امروز یه تنه داره سایتو میگردونه

مطالب پیشنهادی