ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پوستر دعوت نامه مراسم رونمایی OnePlus X عکس و قیمت آن را لو داد

شرکت چینی وان پلاس که همیشه یک نوع موبایل مشخص تولید می کرد و از زمان تاسیسش، یعنی از دو سال پیش تاکنون فقط دو محصول عرضه کرده، گویا قرار است به اسمارت فون های ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شرکت چینی وان پلاس که همیشه یک نوع موبایل مشخص تولید می کرد و از زمان تاسیسش، یعنی از دو سال پیش تاکنون فقط دو محصول عرضه کرده، گویا قرار است به اسمارت فون های خود تنوعی داده و از قالب همیشگی خارج شود.

این تغییر و تحولات نیز با طراحی OnePlus X استارت خورده. موبایل مذکور مطابق شنیده ها، نمایشگری با رزولوشن 1080p در بدنه ای به اندازه 140×69×6.9 میلی متری دارد و از دیگر مشخصات آن نیز می توان به دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی، سه گیگابایت رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چیپست احتمالی این دستگاه، اسنپدراگون 801 خواهد بود که چندان این روزها محبوب و پیشرو محسوب نمی شود و باید گفت برای موبایلی که هنوز وارد بازار نشده، کمی قدیمی به نظر می رسد. تلفن Z1 کمپانی زاک نیز با همین تراشه عرضه شده و جای تاسف دارد که تولیدکننده های موبایل هنوز هم این مدل چیپست را در دل محصولات خود جای می دهند.

فارغ از این مشخصات احتمالی، باید گفت تا امروز هیچ عکس دقیق و تصویری قطعی از محصول آتی وان پلاس وجود نداشت تا اینکه خود این کمپانی چینی، در پوستر دعوت نامه هشتم آذرماه خود، از تصویر OnePlus X استفاده کرد. در این پوستر قیمت موبایل مذکور 267 دلار ذکر شده که این مبلغ شاید برای یک تلفن هوشمند چینی میان رده قدری زیاد باشد؛ بعلاوه اینکه قبلا شایع شده بود وان پلاس اکس با قیمت 220 دلاری روانه بازار خواهد شد. حالا اینکه این رقم برای نسخه 32 گیگابایتی خواهد بود یا نه هم هنوز معلوم نیست.

به یک قیمت 173 دلاری دیگر نیز در پوستر اشاره شده که با توجه به توضیحات می توان حدس زد قیمت تخفیف خورده برای کسانی باشد که در کنفرانس وان پلاس شرکت می کنند.

oneplus-x

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • edris
    edris | ۷ آبان ۱۳۹۴

    چرت بی نهایت!
    وان پلاس فقط روی کاغذ و ارقام خوبه...
    همش تبلیغات الکی

  • amin
    amin | ۶ آبان ۱۳۹۴

    تعصب چشاتونو گرفته این طوطیه

  • Amir
    Amir | ۵ آبان ۱۳۹۴

    عکس این طوط ولی گذرا نگاه میکنی یاده ios9 میفتی شاید من اشتباه کنم!(الکی مثلا اشتباه میکنم)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی