جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما در ویجیاتو

گزارش مالی الکترونیک آرتز منتشر شد؛ Mirror's Edge Catalyst تاخیر خورد

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی گزارش مالی سه ماهه ی دوم سال مالی 2016 را منتشر کرده است که حکایت از مسائلی جالب دارد. از یک سو، اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز، انتظار دارد که بازی Star Wars: Battlefront تا پایان ماه مارس 2016، به فروش 13 میلیون واحدی برسد و از سوی دیگر، نرخ در آمد سال به سال کمپانی با 18 درصد کاهش نسبت به پیش مواجه شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بنابر گزارش الکترونیک آرتز، بیش از 9.5 میلیون نفر در نسخه ی بتای بازی Star Wars: Battlefront مشارکت کردند و در مجموع چیزی در حدود 1.6 میلیارد ساعت به بازی پرداختند. بنابر این آمار، اندرو ویلسون انتظار دارد که این بازی تا پایان سال مالی 2016 به فروش 13 میلیون واحدی دست یابد.

پیش از این گفته می شد که چیزی در حدود 9 الی 10 میلیون نفر بازی را خریداری خواهند کرد اما ویلسون با اشاره به این که آمار پیش خرید Star Wars در سطحی عالی بوده است خاطر نشان کرده که می توان انتظار بیش تری داشت.

بازی استار وارز قرار است دنباله های زیادی داشته باشد و طی همکاری به وجود آمده میان دیزنی و الکترونیک آرتز، بزودی شاهد عرضه ی بازی های دیگری نیز خواهم بود. در همین حال، اکترونیک آرتز قصد دارد که با عرضه ی مداوم بسته های الحاقی برای Battlefront تا سال 2017، فروش بازی خود را افزایش دهد.

در همین حال، اندرو ویلسون در جلسه ی گزارش مالی خود اعلام کرد که نسخه ی جدید بازی Mirror's Edge تحت عنوان Catalyst با اندکی تاخیر عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه ی آن از 23 فوریه به 24 مه سال 2016 میلادی تغییر کرده است.

کمپانی بزرگ بازی سازی اشاره کرده که میزان کاربران فعال بازی های NFL 16، NHL 16 و صد البته فیفا 16 تا 30 درصد نسبت به همین بازه ی زمانی در سال گذشته افزایش داشته. هم چنین از زمان معرفی بسته ی الحاقی جدید بازی Star Wars: The Old Republic، تا 33 درصد به تعداد مشترکین این بازی افزوده شده است.

بازی های Battlefield 4 و Battlefield: Hardline هم چنان به صورت میانگین و ماهانه، 6 میلیون کاربر را به خود مشغول می کنند و کماکان به کار خود ادامه می دهند.

از ابتدای ماه جولای تا آخر سپتامبر، بخش Draft Champions بازی NFL 16 بیش از 16.4 میلیون بار بازی شده، 10.9 میلیون در The Sims 4 فرستاده شده و 1.3 میلیارد بازی آنلاین در SimCity BuildIt به انجام رسیده است.

در همین بازه ی زمانی، کاربران بیش از 1.7 میلیون دقیقه را به بازی Battlefield Hardline اختصاص داده اند، کاربران NHL 16 حدود 85.5 میلیون گل به ثمر رسانده اند و بازیکنان Battlefield 4 حدود 1.5 میلیون بار در نقشه ی Zavod: Graveyard Shift مشغول به بازی شده اند. جزییات بیش تر را می توانید در اینفوگرافیک های پایین ببینید.

نرخ در آمد دیجیتالی الکترونیک آرتز به 50.2 میلیون دلار رسیده که نسبت به رقم 508 میلیون دلاری سال گذشته، افت 6 درصدی به چشم می خورد. درآمد دیجیتالی، در کل 62 درصد از درآمد کل الکترونیک آرتز را تشکیل داده است.

فروش دیجیتالی عناوین روی کنسول، 34 درصد درآمد دیجیتالی را تشکیل داده و این رقم برای پی سی و موبایل به ترتیب 17 درصد و 2 درصد است. بسته های الحاقی هم به تنهایی و با در اختیار داشتن سهم 27 درصدی، درآمد قابل توجهی نصیب الکترونیک آرتز کرده اند.

فروش فیزیکی و مابقی درآمدهای جانبی الکترونیک آرتز نیز به رقم 313 میلیون دلار رسیده که با توجه به رقم 482 میلیون دلاری سال پیش، افت 13 درصدی را تجربه کرده است.

در نهایت نیز نرخ درآمد کل شرکت الکترونیک آرتز به رقم 815 میلیون دلار رسیده که در قیاس با درآمد 990 میلیون دلاری سه ماهه ی دوم سال مالی 2015، از افت 18 درصدی رنج می برد.

در پایین می توانید اینفوگرافیک های منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز را مشاهده کنید:

ea_q2_fy16_slides-1-600x459

ea_q2_fy16_slides-2 copy

ea_q2_fy16_slides-4

ea_q2_fy16_slides-3 copy

 

مطالب مرتبط

مایکروسافت و سودای تصاحب بازار بازی؛ آیا ردموندی ها الکترونیک آرتز را می خرند؟

شب گذشته وبسایت پولیگان مقاله ای تحت عنوان «ایکس باکس وان مشکل جدی بازی انحصاری دارد» را منتشر کرد و در آن پیرامون چالش های مایکروسافت در این زمینه صحبت کرد. در بخشی از این مطلب اما به نکته ای فوق العاده تعجب بر انگیز اشاره شده: خرید الکترونیک آرتز توسط مایکروسافت. پولیگان می گوید که... ادامه مطلب

بتلفیلد 4 برای یک هفته رایگان شد

«زمان بازی» اوریجین یکی دیگر از قابلیت های مثبت و رو به فزون سیستم دیجیتالی الکترونیک آرتز است که طی آن به بازیکنان و دارندگان اکانت Origin اجازه می دهد برای مدت محدودی برخی از بازی های بزرگ این شرکت را به رایگان بازی کنند و حالا نوبت به بتلفیلد 4 رسیده است. تمامی کاربرانی که موفق... ادامه مطلب

اطلاعات جدیدی از نسخه پی سی Need For Speed منتشر شد [تماشا کنید]

نسخه ریبوت بازی Need For Speed (بررسی دیجیاتو) اواخر سال گذشته میلادی برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد اما Ghost Games، استودیوی سازنده بازی، اعلام نمود که دارندگان پلتفرم پی سی باید اندکی بیشتر و تا فصل بهار صبر کنند. الکترونیک آرتز علت این تاخیر را بهبود و بهینه سازی هرچه بیشتر Need For... ادامه مطلب

با ZBOX Mini PC آشنا شوید؛ کوله پشتی کوچکی که امکان تجربه واقعیت مجازی را در هرجا مهیا می سازد

شاید یکی از بزرگ ترین محدودیت های هدست های قدرتمند واقعیت مجازی مانند HTC Vive و آکیلس ریفت این باشد که باید دائما آنها را به سخت افزاری متصل کرد که نه تنها به اندازه خود هدست قیمت دارند، بلکه برای کاربر در استفاده مداوم از هدست محدودیت ایجاد می کنند. خوشبختانه کمپانی Zotac چاره... ادامه مطلب

همکاری Valve با یک کمپانی بلغاری برای توسعه نسخه مبتنی بر وای فای هدست HTC Vive

یک کمپانی بلغاری به نام Quark VR اخیراً اعلام کرده که در حال همکاری با کمپانی Valve، خالق پلتفرم گیمینگ استیم و شریک HTC در توسعه هدست واقعیت مجازی HTC Vive است تا ورژنی از این هدست با قابلیت استریم محتوی از طریق وای فای را تهیه نماید. با توجه به اینکه ارتباطات وایرلس معمولاً قابل... ادامه مطلب

گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016؛ موفقیت های بتلفیلد 4 و استاروارز بتلفرانت تمامی ندارد

بنابر گزارش مالی اخیر کمپانی الکترونیک آرتز از سه ماهه دوم 2016، به نظر می رسد میلیون ها گیمر کماکان به تجربه دو بازی استار وارز بتلفرانت و بتلفیلد 4 ادامه می دهند. بنابر گزارش این ناشر آمریکایی، فرنچایز بتلفیلد، که نسخه چهارم آن بعد از سه سال هنوز به بیشتری بازیکنان ممکن دسترسی دارد،... ادامه مطلب

نظرات ۲

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x