ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت OnePlus قصد تولید یک دستبند سلامت و اسپیکر بلوتوثی را دارد

شرکت OnePlus را برای تولید و عرضه تلفن های هوشمند رده متوسط می شناسیم و اتفاقا چندی پیش هم مدل دیگری از موبایل های اقتصادی خود به نام  OnePlus X را معرفی کرد که هنوز ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

شرکت OnePlus را برای تولید و عرضه تلفن های هوشمند رده متوسط می شناسیم و اتفاقا چندی پیش هم مدل دیگری از موبایل های اقتصادی خود به نام  OnePlus X را معرفی کرد که هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده.

این شرکت چینی هنوز در دنیای موبایل چندان شناخته شده نیست و با اینکه می داند برای رسیدن به شهرت راهی طولانی را در پیش دارد اما وارد حوزه جدیدی از محصولات دیجیتال شده و در نظر دارد دستبند سلامتی و اسپیکر بلوتوث هم تولید کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل وان پلاس اکس یک تلفن هوشمند میان رده است با امکاناتی که می شود در پرچمدار سال گذشته این شرکت یعنی مدل وان پلاس وان پیدا کرد؛ این مشخصات عبارتند از 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و  چیپست اسنپدراگون 801 که در میان این همه اسمارت فون موفق، کاملا ضعیف به شمار می رود.

خبرهای وب سایت های تکنولوژی حاکی از این هستند که OnePlus بخشی از تمرکز خود را روی تولید دستبند سلامتی و اسپیکر بلوتوث گذاشته و این رسانه ها حتی مشخصات این محصولات را نیز ذکر کرده اند. با اینکه Carl Pei، یکی از موسسان شرکت وان پلاس، در مصاحبه ای به روند طراحی و تولید این محصولات اشاره کرده اما یادآور شده که فعلا قرار نیست آنها را روانه بازار کنند و قصد دارند بیشتر تمرکزشان روی موبایل هایشان باشد تا محصولات بهتری ارائه دهند.

Pei در ادامه افزوده، روند توسعه و تولید محصولات یاد شده تا یک ماه پیش از برنامه رونماییشان برقرار بوده. چنین حرف هایی کمی غیرشفاف به نظر می رسند و این سوال را در ذهن به وجود می آورند که چطور یک کمپانی دو محصول خود را در آخرین مراحل تولید، کنار گذاشته تا مثلا وضعیت موبایل هایش را بهبود ببخشد؟

آنچه از مصاحبه Pei  می توان برداشت کرد این است که فعلا به این زودی ها محصولات جدید این کمپانی تولید و عرضه نخواهند شد. در عوض همه تمرکز وان پلاس روی اسمارت فون هایش خواهد بود تا موبایل های بهتر و کارآمدتری ارائه دهد.

لازم به یادآوری است این شرکت چند نوع لوازم جانبی جدید همانند هدفون نیز در دست تولید دارد که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی