ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Screen Off؛ ویجتی که از استهلاک دکمه پاور جلوگیری می کند

اپلیکیشن ها برای این که کاربردی باشند، لازم نیست که موبایل شما را به پرواز دربیاورند؛ شاید یک ویجت کوچک و سبک بتواند برایتان بسیار مفیدتر از یک اپلیکیشن چند صد مگابایتی ظاهر شود. Screen ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن ها برای این که کاربردی باشند، لازم نیست که موبایل شما را به پرواز دربیاورند؛ شاید یک ویجت کوچک و سبک بتواند برایتان بسیار مفیدتر از یک اپلیکیشن چند صد مگابایتی ظاهر شود.

Screen Off از همین دست ویجت هاست، میان بری که در نقش دکمه فیزیکی پاور ظاهر شده و می تواند ضمن ساده کردن فرآیند خاموش کردن صفحه نمایش، از استهلاک و خراب شدن دکمه پاور (که مشکل شایعی در اسمارت فون های کنونی است) جلوگیری کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر موبایلتان از دابل تپ برای روشن شدن صفحه پشتیبانی می کند، با نصب ویجت Screen Off برای خاموش کردن می توانید استفاده از دکمه پاور را تقریبا به صفر برسانید.

Screen Off 2

آیکن دایره ای شکل این ویجت را می توانید در هر صفحه که خواستید قرار دهید تا با اشاره روی آن شاهد خاموش شدن صفحه نمایش موبایلتان باشید. با این کار هم زحمت فشردن دکمه پاور را به خود نمی دهید و هم آن را از استهلاک و خرابی دور نگه خواهید داشت.

Screen Off تنها سی کیلوبایت حجم دارد، بنابراین جمله توسعه دهنده مبنی بر اینکه "سبک ترین ویجت خاموش کردن صفحه در دنیا" را عرضه کرده جمله ای شعاری نیست. این ویجت کاربردی از سازندگان Clean Master را می توانید به رایگان از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

Screen Off

Screen Off

سازنده: (Cheetah Mobile (Secure Lockscreen قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Reza_Abdollahi
    Reza_Abdollahi | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    در گوشی های الجی ( از g2 به بعد) با دو تب میشه صفحه گوشی رو خاموش ، روشن کرد... همچنین رمز هم میشه گذاشت یعنی چند تب جاهای خاص صفحه نمایش بزنی تا صفحه روشن بشه...

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    با سلام شرکت نوکیا در سیستم عامل سیمبیان سالها پیش از این نوع نرم افزار استفاده میکرد وچیز تازه ای نیست . نرم افزاریست بسیار ساده وکاربردی وسهم بسزائی در خراب نشدن کلید قفل یا پاور گوشی ایفا میکند.

  • کامیg2
    کامیg2 | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    فقط g2 هم با دو تپ خاموش میشه هم روشن حتی رمز رو هم میشه درحال خاموشی زد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی