ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تعداد بازیکنان دستینی به 25 میلیون نفر رسید

اکتیویژن و بانجی با دستینی سیری صعودی را تجربه می کنند و این یک خبر خوش برای علاقه مندان به سبک MMO است. تعداد کاربران دستینی از سه ماه پیش تاکنون با رشدی 5 میلیونی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

اکتیویژن و بانجی با دستینی سیری صعودی را تجربه می کنند و این یک خبر خوش برای علاقه مندان به سبک MMO است. تعداد کاربران دستینی از سه ماه پیش تاکنون با رشدی 5 میلیونی مواجه بوده و از 20 میلیون به 25 میلیون رسیده است.

به طور متوسط، هر کاربر روزانه سه ساعت به انجام این بازی می پردازد که رقمی غیر قابل تصور است. یعنی 25 میلیون کاربر دستینی، روزانه به طور میانگین سه ساعت به انجام بازی می پردازند که می شود رقمی معادل 75 میلیون ساعت در روز و 2 میلیارد و 250 ساعت در ماه.

عرضه بسته الحاقی The Taken King، قطعا تاثیر شگرفی روی پیشرفت آمار نسبت به سه ماه پیش داشته است و به نظر می آید که بانجی به خوبی توانسته شروع ضعیف خود را جبران کرده و حالا پس از گذشت یک سال، بازی کاملی ارائه دهد.

اکتیویژن مدعی شده که دستینی، بیشترین آمار تماشای یک بازی کنسولی روی Twitch را داشته و همچنین دانلود روز اول آن روی پلتفرم پلی استیشن، رکورد شکنی کرده است. متوسط 3 ساعت بازی کردن روزانه نیز یکی دیگر از رکوردهای عجیب و غریب Destiny به حساب می آید. Destiny هنوز در انحصار کنسول ها مانده و پی سی گیمرها در انتظار آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    هرکسی به سبک mmo علاقه داشته باشه این بازی معتادش میونه در کل خیلی خوبه 2 ساله بازی میکنم ایکس باکس وان من فقط روی همین بازی پیر شد !!

  • persian7
    persian7 | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    باندل PS4 Destiny خیلی قشنگه .
    -
    البته که قشنگترین باندل ها متعلق به XboxONE هستش :-)

مطالب پیشنهادی