ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی 105 بازی دیگر را به سرویس PlayStation Now افزود

مشترکین سرویس PlayStation Now در آمریکای شمالی حالا به مجموعه ای بزرگ و عظیم از بازی های خانواده پلی استیشن دسترسی دارند. سونی در اقدام اخیر خود، 105 عنوان دیگر به این مجموعه افزود تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

مشترکین سرویس PlayStation Now در آمریکای شمالی حالا به مجموعه ای بزرگ و عظیم از بازی های خانواده پلی استیشن دسترسی دارند. سونی در اقدام اخیر خود، 105 عنوان دیگر به این مجموعه افزود تا تعداد بازی ها به 250 عدد برسد.

از میان این 105 بازی، 21 عنوان متعلق به شرکت ژاپنی کپکام است. سری بازی هایی نظیر رزیدنت ایول، استریت فایتر، لاست پلنت، مگا من، بایونیک کوماندو و چند عنوان دیگر از سوی کپکام حالا به PlayStation Now اضافه شده اند.

سونی تعدادی بازی کلاسیک و قدیمی نظیر Dragon's Lair و Double Dragon Neon را نیز به لیست افزوده که حتما باب میل گیمرهای سن و سال دار خواهد بود. از سوی دیگر، عناوین مستقل و ایندی نظیر Spelunker HD یا Joe Danger 2: The Movie نیز مجموعه ی PS Now در آمریکا را پربارتر کرده اند.

البته در میان 105 بازی فوق نباید به دنبال تعداد کثیری از بازی های جدید و بزرگ بود. سونی سعی دارد تا هر چه سریع تر، PlayStation Now را از نظر کمی بهبود بخشد. لیست کامل بازی ها را می توانید از این طریق مشاهد کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rahim
    rahim | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    عالی

  • حامد
    حامد | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    خوش بحالشون :(

    تو ایران می خوایم بشه نمیشه

مطالب پیشنهادی