ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S7 احتمالا ده درصد از قیمتی که انتظار می رود ارزان تر خواهد بود

شب گذشته جشن سالگرد Samsung Electronics برگزار شد و مهره های کلیدی کمپانی، این تاریخ را جشن گرفتند. در جریان این مراسم، Kwon Oh-Hyun، نائب رئیس هیئت مدیره سخنرانی خود را با اشاره به رشد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

شب گذشته جشن سالگرد Samsung Electronics برگزار شد و مهره های کلیدی کمپانی، این تاریخ را جشن گرفتند. در جریان این مراسم، Kwon Oh-Hyun، نائب رئیس هیئت مدیره سخنرانی خود را با اشاره به رشد آهسته ی بازار آغاز کرد.

از نگاه وی، اسمارت فون ها، تلویزیون ها و دیگر محصولات کلیدی حوزه فناوری اطلاعات، وارد فازی شده اند که رشد آهسته ای در پیش دارند و در همین بین، رقبای شان تکنولوژی ها و مدل های تجاری جدیدی تعریف نموده اند و اگر سامسونگ در برابر ایجاد تغییر مقاومت کند، در بازار دوام نخواهد آورد.

به هر روی، جشن سالگرد جایی نیست که تصمیم گیری ها و تغییرات یک شرکت صورت بگیرد اما باید بدانیم که آقای Kwon از مسئله ای آگاهی دارد. ماه آینده، Samsung Electronics از تغییرات بزرگ مدیریتی خبر خواهد داد که این مسئله قطعا روی تولید محصولات نیز اثر دارد.

پس از انتشار این خبر، Pan Jiutang، تحلیلگری شناخته شده، شایعه ای مبنی بر قیمت کمتر گلکسی S7 به نسبت قیمت سالانه پرچمداران سامسونگ منتشر کرد. چند ماه پیش، کره ای ها قیمت S6 و S6 Edge را تا میزان 10 درصد کاهش دادند که این استراتژی سبب موفقیت بیشتر آن ها در بازار شده. بنابراین هیچ بعید نیست که Galaxy S7 از همان ابتدا با بهایی کمتر عرضه شود.

چینی ها با سرعتی بالا در حال پاسخگویی به نیاز کاربران در سراسر جهان هستند و خطر وجود رقبای جدید، سامسونگ را شدیدا تهدید می کند. با این حال، فصل مالی گذشته برای کره ای ها قابل قبول بود و پس از مدت ها، درآمدزایی سامسونگ از سری گلکسی، با توقع مدیران سازگار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    درودhelloبرشما hasan alipour , بزرگ ار محترم گویا دچار سوء تفاهم شدی ! من کوچیک شما و همه علاقه مندان واقعی و بدون تعصب تکنولوژی هستم ! این تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی یک اصل کلی و همگانی هس که اگه به تمام عرایظ های من در سایت پربار دیجیاتو توجه کرده باشید متوجه میشی! من اعلام کردم همیشه که تعصبی کور نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم که این عقیده صحیح من به غیر از موبایل و فبلت شامل همه موارد دیگر هم میشه , آره چرا که نه؟! ادعا نمیکنم مهندس هستم و متخصص اما به عنوان یک علاقه مند شدید من میدونم به خوبی تمام در تکنولوژی دیجیتال و نرم افزاری و به ویژه سخت افزاری موبایل مهارت دارم و به اندازه خودم اطلاعات و این سخن آخر من این که شما بدون اطمینان و از روی عصبانیت فرمودید نیس! همه حالیشون هس و همه به اندازه مطالعه و اطلاعاتی که کسب کردن بلد هستن , لطفا کمی در قضاوت هاتون در مورد دیگران و امثال من کوچک دقت بیشتری کنید و اینجور که من رو بی جهت و اشتباه متهم کردید دیگران رامتهم نکنید (( تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی ))

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    گلکسیs7 عالیتر از عالی خواهد شد از همه لحاظ و این قیمت پایین هم که بهش اضاف بشه دیگه حرفی درش نیس (( تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی ))

    • hasan alipour
      hasan alipour | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

      این زنده باد اگاهی چیه اخر نظرات میزاری؟یعنی بقیه چیزی نمیفهمن شما میفهمی

مطالب پیشنهادی