ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Overwatch بلیزارد تا بهار 2016 برای پلتفرم های نسل هشتم عرضه خواهد شد

بنابر وب سایت بازی Overwatch، عنوان جدید کمپانی بلیزارد در بهار سال 2016 برای پلتفرم های نسل هشتم و پی سی عرضه خواهد شد. در صفحه ی جدیدی که در وب سایت Battle.net ایجاد شده، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

بنابر وب سایت بازی Overwatch، عنوان جدید کمپانی بلیزارد در بهار سال 2016 برای پلتفرم های نسل هشتم و پی سی عرضه خواهد شد. در صفحه ی جدیدی که در وب سایت Battle.net ایجاد شده، می توان مشاهده کرد که دو نسخه ی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان نیز در کنار نسخه ی پی سی عرضه خواهند شد.

ظاهرا و با توجه به تصویر انتشار یافته، نسخه ی فیزیکی بازی Origins Edition نام دارد و احتمالا با نسخه ی دیجیتالی آن تفاوت های جزئی داشته باشد. ضمن این که هنوز مشخص نیست که آیا Overwatch را می توان به صورت Free To Play نیز بازی کرد یا خیر.

در همین حال، امکان پیش خرید بازی هم وجود دارد و در اطلاعات آن آمده که سازندگان انتظار دارند بازی تا 21 ژوئن سال 2016 (برابر با یکم تیر ماه سال 1395) و یا پیش از آن عرضه شود. با پیش خرید بازی، گیمرها می توانند به لباس نوآرگونه ی شخصیت Widowmaker دسترسی یابند. البته باید خاطر نشان کرد که هنوز صفحه ی پیش خرید بازی فعال نشده است.

این خبر در حالی به گوش می رسد که روز آینده، کنفرانس Blizzcon جریان خواهد یافت و احتمالا این موضوع نیز جز سورپرایزهای همایش مذکور بوده است. در حال حاضر می دانیم که Overwatch، در سبک شوتر آنلاین گروهی خواهد بود و بیش از این، اطلاعات خاصی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Wamoc
    Wamoc | ۲۰ آبان ۱۳۹۷

    آیا این بازی را میتوان به صورت آفلاین تجربه کرد؟:digi:

مطالب پیشنهادی