ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام در حال تست تبلیغات تعاملی با استفاده از 3D Touch و Apple Pay است

گویا اینستاگرام قصد دارد از ویژگی برجسته آیفون 6S یعنی 3D Touch برای امور تبلیغاتی و تجارت های آنلاین بهره بگیرد. هدف از این کار، فراهم کردن بستری آسان تر برای خرید کاربران است تا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

گویا اینستاگرام قصد دارد از ویژگی برجسته آیفون 6S یعنی 3D Touch برای امور تبلیغاتی و تجارت های آنلاین بهره بگیرد. هدف از این کار، فراهم کردن بستری آسان تر برای خرید کاربران است تا بتوانند با کمک این ویژگی و سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay از صفحه های تبلیغاتی، کالای موردنظر خود را خریداری کنند.

این شبکه ی محبوب به اشتراک گذاری عکس، در اواسط تابستان امسال، دکمه Shop Now (همین الان بخرید) را رونمایی کرد که بخشی از دکمه های فراخوان اینستاگرام بود و به واسطه آن کاربر مستقیم به صفحه خرید وارد می شد. این سیستم مشابه کلیدهای مشابه در توئیتر و  پینترست است و به صورت پنجره مجزا روی صفحه باز می شود.

اما آن طور که در خبرها آمده، شرکت وابسته به فیس بوک برای اهداف مالی خود روش های خلاقانه تری اختیار کرده. فناوری 3D Touch که با فشار عمیق روی صفحه نمایش آیفون 6S ثبت می شود، به آگهی دهنده ها اجازه می دهد تا چند عکس را در یک آگهی بگنجانند تا کاربر با کمک انگشت شست روی آنها اسکرول و گزینه موردنظر خود را انتخاب کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گنجانده شدن Apple Pay اجازه می دهد تا فرد به جای وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، با ثبت اثر انگشت هزینه خریدهایش را پرداخت کند. این ویژگی برای رستوران ها یا سایت های خرده فروشی می تواند به صورت آیتم های مختلف در منو یا رنگ های متفاوت یک محصول (همانند لباس) باشد که شما می توانید با اسکرول کردن گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

سخنگوی اینستاگرام در بیانیه ای تست مشخصه جدید را انکار کرده اما اظهار داشته: «تجارت موبایلی از جمله موقعیت هایی است که ما تاکید و توجه بسیاری روی آن داریم.»

شبکه اجتماعی موردبحث در زمینه آگهی و تجارت در مسیر کاملا درستی قرار دارد. نخستین ابتکارات اعمال شده در این پلتفرم کمی آزاردهنده به نظر می رسید زیرا کمپانی همه آگهی دهنده ها را نیز همانند کاربران معمولی تصور می کرد. اما پس از اعمال چند تاکتیک و محدود کردن صفحه های تبلیغاتی ، کیفیت آگهی ها کم شد.

امید می رود با فناوری لمسی 3D Touch و Apple Pay  آگهی دهنده ها بتوانند عکس های تبلیغاتی مطمئن تری داشته باشند و کمتر به عنوان اسپم یا صفحه مزاحم شناخته و گزارش شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    من الان پنجاه بار دارم میخونم ولی باز نفهمیدم چه اتفاقی قراره بی افته.

مطالب پیشنهادی