ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه پی سی Batman: Arkham Knight از کارت های گرافیک SLI و Crossfire پشتیبانی نخواهد کرد

بالاخره مدتی پیش و پس از کش و قوس های فراوان، نسخه پی سی بازی Batman: Arkham Knight عرضه شد و اگرچه هنوز از مشکلاتی جزئی رنج می برد، اما به هر حال دیگر مثل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۴۵

بالاخره مدتی پیش و پس از کش و قوس های فراوان، نسخه پی سی بازی Batman: Arkham Knight عرضه شد و اگرچه هنوز از مشکلاتی جزئی رنج می برد، اما به هر حال دیگر مثل سابق نیست و در تجربه کلی این نسخه خللی ایجاد نمی شود.

اما به نظر می رسد که گیمرهای پی سی قرار نیست از دست عنوان جدید استودیوی راک استدی نفس راحت بکشند و بنابر اعلام رسمی تیم توسعه، بازی Batman: Arkham Knight به هیچ وجه از کارت های گرافیک SLI و کراسفایر (چند کارت گرافیک به صورت هم زمان) پشتیبانی نمی کند؛ این بدان معناست که بسیاری از گیمرها نمی توانند از تمام توان دستگاه خود بهره ببرند.

به تازگی یکی از اعضای تیم توسعه بازی، در فروم استیم اعلام کرده که بعد از چند ماه تلاش، سازندگان به این نتیجه رسیده اند که پشتیبانی از سیستم های بهره مند از چند کارت گرافیک، ممکن است باعث بروز مشکلات جدید شود و بنابراین، عطای این ویژگی به لقای آن بخشیده شده است. کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی، نیز بار دیگر از طرفدارانی که منتظر این قابلیت بودند، معذرت خواهی کرد.

همان طور که احتمالا خبر دارید، نسخه پی سی بازی هنگام عرضه با مشکلات جدی همراه بود و این سبب شد که فروش این نسخه از بازی تا ماه ها متوقف شود. علی رغم برطرف ساخته شده اکثر مشکلات، برخی بازیکنان هنوز با مشکل مواجه اند و برادران وارنر هم چنان حاضر است که پول بازیکنان ناراضی را پس دهد. البته باید خاطر نشان کرد که بعد از این واقعه، برادران وارنر تغییری اساسی در روند پورت و عرضه بازی ها ایجاد کرد و احتمالا دیگر هیچ وقت با چنین مشکلی مواجه نخواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • behsad
    behsad | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    برا من مشکل داره اصن . . وقتی میرم داخل بازی هی صفحه سیاه میشه میره تو دسکتاپ بعد بازم سیاه میشه هر کاریم میکنم درس نمیشه. . :(

  • فرشاد
    فرشاد | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    مگه کارت گرافیک SLI و CrossFire هم داریم ؟ من فکر میکردم این ها نوعی قابلیت درپیکر بندی کارت های AMD و انویدیا هست

  • سعید اعظمی
    سعید اعظمی | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    باز ترجمه صرف و مشکلات در عنوان خبر.بهتره کمی مطالعه کنید در مورد سخت افزار.

    عنوان درست : نسخه پی سی Batman: Arkham Knight ازپیکربندی SLI و Crossfire در کارت های گرافیکی پشتیبانی نخواهد کرد.

مطالب پیشنهادی