ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی چکامه؛ اپلیکیشنی برای دوستداران شعر و موسیقی پارسی

اگر همیشه به دنبال مرجعی برای آگاهی از اخبار دنیای شعر و موسیقی پارسی می گشتید، شاید "چکامه" بتواند ابزار ایده آل شما باشد؛ اپلیکیشنی که در آن به غیر از دنبال کردن اخبار اهالی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر همیشه به دنبال مرجعی برای آگاهی از اخبار دنیای شعر و موسیقی پارسی می گشتید، شاید "چکامه" بتواند ابزار ایده آل شما باشد؛ اپلیکیشنی که در آن به غیر از دنبال کردن اخبار اهالی شعر و موسیقی، می توانید به دیسکوگرافی هنرمندان دسترسی داشته و آثار روز خوانندگان ایرانی را به طور رایگان و قانونی بشنوید.

پس از عرضه اپلیکیشن های پیام رسان و پخش کننده موسیقی چکامه برای اندروید، چند روزیست که نسخه ای ترکیب شده از این دو برای پلتفرم iOS هم عرضه شده تا چکامه، نخستین و تنها مرجع اخبار و آثار شعر و موسیقی پارسی باشد که کاربران ایرانی آیفون و آیپد می توانند به آن مراجعه کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

چکامه هم پیام رسانی است برای اطلاع از اخبار شعر و موسیقی، و هم مدیاپلیری که می توانید آثار هنرمندان هم وطن را در آن به رایگان گوش بدهید. تمام آهنگ های اپلیکیشن از بیپ تونز، سرویس میزبانی قانونی موزیک تأمین شده اند، بنابراین فقط می توانید آنها را استریم کنید و امکان دانلود ندارید.

Chakame 2

اپلیکیشن بیشتر بر اخبار و آثار موسیقی سنتی ایرانی تمرکز کرده، اما آثار خوانندگان پاپ و سبک های دیگر هم در آن کم نیستند. بیشتر موزیک های چکامه، ترانه کار را هم در بر گرفته اند تا بتوانید همزمان با گوش دادن آهنگ، شعر را هم دنبال کنید.

چکامه به غیر از پوشش خبری و پخش آثار موسیقی، امکانات دیگری را هم برای کاربران فراهم کرده. قسمت تقویم موسیقی و شعر، هر روز با مطالب گرامیداشت زادروز و سالگرد درگذشت هنرمندان ایرانی بروزرسانی می شود که اطلاعات بسیار جالبی در بردارند.

ضمنا اگر به خرید آثار دکوری و مزین به شعر پارسی علاقه مندید، چکامه یک فروشگاه خوب اینترنتی هم از چنین محصولاتی دارد که می توانید انواع تابلو و آثار دکوری دست ساز و لوکس را در آن پیدا کنید.

هر دو نسخه iOS و اندروید چکامه رایگانند و می توانید همین حالا از اپ استور و کافه بازار برای دریافتشان اقدام کنید.

چکامه

چکامه

سازنده: پارکوسافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 12.6 / 9.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • parsa
    parsa | ۹ آذر ۱۳۹۴

    ایول

  • N
    N | ۹ آذر ۱۳۹۴

    مرسی وینفون ?

مطالب پیشنهادی