ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ شیائومی
تکنولوژی

لپ تاپ شیائومی در سه ماهه دوم 2016 با بدنه ای فلزی از راه می رسد [شایعه]

همه شرکت شیائومی را با اسمارت فون های باکیفیت و خوش قیمتش می شناسند. آنها استارتاپی بودند که یکی از سریع ترین رشدها را در این صنعت تجربه کردند و در عرض چند سال خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

همه شرکت شیائومی را با اسمارت فون های باکیفیت و خوش قیمتش می شناسند. آنها استارتاپی بودند که یکی از سریع ترین رشدها را در این صنعت تجربه کردند و در عرض چند سال خود را تا جایگاه پنجمین موبایل ساز بزرگ دنیا بالا کشیدند.

این شرکت ساکن پکن پس از مدتی تلاش کرد تنوع محصولات خود را افزایش داده و وارد حوزه های تازه تری شود و به مرور دستگاه های چون تبلت ها، گجت های پوشیدنی هوشمند، دوربین های ورزشی، تلویزیون هوشمند، تصفیه کننده های هوا و. . . را به بازار عرضه نمود.

حال در شرایطی که اکثر شایعات در اطراف موبایل پرچمدار جدید آنها، یعنی Mi 5 دور می زند، از گوشه و کنار شنیده می شود که برند مذکور قصد دارد باز هم شاخه ای تازه از گجت ها را به سبد فروش خود بیافزاید. بر اساس این شایعات لپ تاپ شیائومی فاصله چندانی تا معرفی ندارد. البته این که شیائومی قصد تولید یک لپ تاپ را دارد، خبر تازه ای نیست، اما این بار مدیرعامل یکی از شرکت های تامین کننده قطعات محصولات کمپانی مورد بحث تایید کرده که به احتمال فراوان در سال پیش رو شاهد رونمایی از اولین لپ تاپ آنها خواهیم بود.

در دامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیرعامل شرکت Inventec که یکی از مهمترین شرکای سخت افزاری شیائومی به حساب می آید، با پذیرش این خبرها می افزاید که به احتمال فراوان این محصول در سه ماهه دوم سال 2016 روانه بازار خواهد شد. او معتقد است که بدنه خارجی این دستگاه فلزی بوده و مانند سایر محصولات شرکت چینی، برچسب قیمتی کاملاً مقرون به صرفه خواهد داشت.

هنوز در مورد مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده، اما گفته می شود احتمالاً با صفحه نمایشی در دو سایز 12.5 و 13.3 اینچی و بر پایه سیستم عامل لینوکس به تولید خواهد رسید. برخی گمانه زنی ها وجود دارد که می افزایند شیائومی نسخه ای اختصاصی از MIUI OS را برای این محصول تازه خود توسعه خواهد داد، و یا این که آن را بدون سیستم عامل عرضه خواهد کرد.

حتی با وجود این که چنین دیوایسی هنوز توسط کمپانی تولید کننده تایید نشده، اما شایعاتی هم در مورد رقیب قدرتمند آن سر زبان ها افتاده است؛ Matebook نامیست که بسیاری از آن به عنوان برند لپ تاپ های رقیب هموطن، یعنی هوآوی نام می برند. هنوز هیچ اطلاعات مستندی در مورد محصول احتمالی هوآوی در دسترس نیست، اما اگر بشود به همه ی این شایعات اعتماد کرد، در آینده ی بسیار نزدیک شاهد داغ شدن روز افزون بازار رقابت در محدوده ی لپ تاپ های اقتصادی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    دوستان جو گیر نشین.
    تو عکس اومدن برای زیبایی مک بوک رو برداشتن آرم mi رو روش گذاشتن.

  • patrik
    patrik | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    برا منی که از ویندوز استفاده میکنم، تفاوتی بین سازنده ها نیست. حالا اگه می یه لپتاپ شیک و ارزون بسازه چرا که نه.
    هرچند من لپتاپ دل سال ۲۰۱۰ ام رو با یه افزایش رم زنده کردم، یحتمل تا ۲۰۲۰ هم جواب بده برام.

  • سینا
    سینا | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    مدیونی اگه فکر کنی کپی مک بوک ایره این :|

  • گلمراد
    گلمراد | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    مک بوک ایر رو برمیداره ارم خودشو جای اپل میزنه میریزه تو بازار
    مدیر عاملش چطوری روش میشه رو خودش اسم مدیر بزاره؟

مطالب پیشنهادی