ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

«ذن فون مکس» از ایسوس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به زودی عرضه خواهد شد [تماشا کنید]

در سال جاری ایسوس موبایل های هوشمند بسیاری را با استفاده از کد ZenFone رونمایی کرد؛ گونه های مختلف آنها به حدی بالا رفته که گاهی نمی توان به یاد آورد این سازنده چند تلفن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در سال جاری ایسوس موبایل های هوشمند بسیاری را با استفاده از کد ZenFone رونمایی کرد؛ گونه های مختلف آنها به حدی بالا رفته که گاهی نمی توان به یاد آورد این سازنده چند تلفن همراه پرچمدار یا میان رده را با این کد معرفی نموده و به بازار عرضه کرده است.

در هر حال، جدیدترین عضو این خانواده، تلفن هوشمندی میان رده است به نام ZenFone Max که مدتی پیش معرفی گشته و قرار بود دو ماه پیش به بازار عرضه گردد. حال ایسوس یک آگهی تبلیغاتی جدید از ZenFone Max منتشر نموده و تصمیم دارد به زودی این تلفن هوشمند را به بازار عرضه نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند ZenFone Max از ایسوس دارای یک باتری ۵ هزار میلی آمپریست و در واقع همین موضوع یکی از نقاط قوت آن محسوب می گردد. خود ایسوس خبر می دهد که کاربر می تواند تا ۳۷ ساعت با این اسمارت فون به مکالمه پرداخته و یا تا ۲۲ ساعت به تماشای ویدیو بنشیند.

این در حالیست که مرور وب با استفاده از شبکه وای-فای به ۳۲ ساعت رسیده و برای ۳۸ روز هم می توان تلفن همراه یاد شده را به حال خود رها کرد بدون اینکه خاموش شود. از سوی دیگر ZenFone Max قادر به ایفای نقش یک «پاور بانک» نیز هست.

این میان رده از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده می کند و در حال حاضر از نسخه لالی پاپ اندروید در آن بهره گرفته شده اما می توان انتظار داشت که شرکت تایوانی آن را بالاخره به مارشملو نیز بروز رسانی نماید.

سایر ویژگی های این اسمارت فون شامل پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا LTE، نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن HD، دوربین جلوی ۵ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش می شوند.

این تلفن همراه، همان گونه که گفتیم از یک باتری ۵ هزار میلی آمپری بهره می برد و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد، اما وزن آن از ۲۰۲ گرم تجاوز نکرده که با توجه به مشخصات یاد شده رقمی کاملا قابل قبول است. ایسوس هنوز قیمت این تلفن هوشمند را نیز بیان نکرده اما در هر صورت می توان انتظار داشت که در روزهای آینده بتوان شاهد اعلام این اطلاعات و همچنین عرضه انبوه دستگاه مورد بحث بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    خیلی جالبه.
    لنوو گوشی با باتری بزرگ داد بیرون (وایب پی 1) ولی نصفیا ایراد گرفتن با این که واقعا تو همه چیز ازین سره(به جز باتری)اما اینو میگن عالیه.
    قیمتش احتمالا 200 تا 250 باشه

  • arsham
    arsham | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    نکته اصلی اینجاست که چقدر طول میکشه تا شارژ بشه با این چیپستی که داره فکر نکنم از فناوری شارژ سریع کوالکام استفاده کنه

  • mamad.nobari
    mamad.nobari | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    بابا فقط باطریش خوبه ای کاش cpu اش intel بود رمش هم 4

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    آفرین ایسوس?

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, درسته ماندگاری طولانی شارژ به بهینه عمل کرد کلی تلفن همراه و هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار تلفن همراه بستگی داره نه فقط به میزان ظرفیت باطری اما ای کاش اینطور باطری قدرتمند 5000 میلی آمپری رو در دیگر پرچمدارهای شرکت های تلفن همراه ساز مشاهده میکردیم و به طور کلی باطری ها فوق فوق قدرتمند باماندگاری طولانی شارژ میشدن , اینقدر که به قدرتمند و باکیفیت کردن صفحه نمایش و پردازنده و رم و... اهمیت میدهند به ایجاد انقلاب اساسی در باطری اهمیت نمیدهند ??

  • حسین
    حسین | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    چرا احساس میکنید که زن فون رو باید با "ذ" بنویسید؟

    • Rivekan
      Rivekan | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

      درود، این مطلب درسته که کلمه هایی که عینا از زبانی خارجی به فارسی وارد میشوند باید با ساده ترین واج های زبان فارسی استفاده بشن ولی واژه ذن فون، در واقع واژه ذن به معنی یک مکتب بودایی هست پیشنهاد میکنم این مطلب رو مطاله کنید: https://fa.m.wikipedia.org/wiki/ذن

    • mamad.nobari
      mamad.nobari | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

      چون بعضبا این زن رو با زن (مونث)اشتباه میگیرن و این بهتره

  • نیما ناصری
    نیما ناصری | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    کاش یه زن فون با ویندوزفون هم بسازه که قابلیت های ارتباطی خوبی هم با لپ تاپ های خودش داشته باشه

  • احد
    احد | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    ايسوس فوقالعاده است

    زن فون 1 ها مشكلاتي رو داشتند

    ولي زنفون 2 ها واقعا عالي هستند

    زنفون 2 (اوني كه 4 گيگ رم داره ) قيمتش حدود 1 و 200 مليون هست

    ولي تمام پرچمدارهاي سامسونگ و الجي و اچ تي سي رد كه بالاي 1.5 هستند رو مي خوره

    هم از نظر سخت افزار هم طراحي هم دوربين

    • احمد
      احمد | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

      اتفاقا تو دو مورد اشتباه میکنی
      اول صفحه نمایشه که خیلی کم نور هست و رنگای مرده و تاریکی داره مثل اینه که یه کم رنگ مشکی قاطیش کردی
      دوم دوربین که یه فاجعه به تمام معنا بود کافی بود یه کم زوم کنی تا کل عکس شبیه نقاشی ابرنگی بشه تو کامپیوتر که اصلا قابل دیدن نبود
      من بیشتر به خاطر دوربینش ردش کردم رفت
      اما سخت افزار و نرم افزارش واقعا خوب بود

  • ravaghi
    ravaghi | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    به نظر من تمام گوشی های اسمارت باید با این حجم باطری طراحی بشن تا بتونن جواب گو نیاز کاربران باشن...

  • امیرمسعود
    امیرمسعود | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    خوشم اومد باتریش که عالیه...ولی انگار شکل و بدنه دستگاه یه جوریه...با این حال اگه قیمتشم خوب باشه میخرمش...یکی از فاکتور های اساسی برای خرید گوشی به نظر من باطریه

مطالب پیشنهادی