ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ربات جراح اتاق عمل
تکنولوژی

آلفابت قصد دارد با برند Verb Surgical وارد دنیای تجهیزات پزشکی و اعمال جراحی روباتیک شود

چند روز قبل در خبری به اطلاعتان رساندیم که هولدینگ آلفابت بخش علوم زیستی (Life Sciences) را از گوگل جدا کرد و قرار است این بخش فعالیت خود را تحت برند مستقل Verily ادامه دهد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۳:۵۹

چند روز قبل در خبری به اطلاعتان رساندیم که هولدینگ آلفابت بخش علوم زیستی (Life Sciences) را از گوگل جدا کرد و قرار است این بخش فعالیت خود را تحت برند مستقل Verily ادامه دهد. در ویدیوی معرفی این شرکت از تلاش برای  ارتقای کیفیت زندگی و ارائه راهکارهای تکنولوژیک در جهت سلامتی انسان ها به عنوان اهداف اصلی یاد شد.

حال خبر می رسد که مجموعه تازه ای از خود این برند نوپا در حال منشق شدن است تا به صورت تخصصی روی تجهیزات پزشکی متمرکز شود. با ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید.

Verly برند جدیدی را Verb Surgical نامیده و اعلام داشته که این مجموعه قرار است با همکاری یکی از معتبرترین برندهای تولید تجهیزات اتاق عمل، یعنی کمپانی Johnson & Johnson در جهت توسعه روبات های همکار در اتاق عمل و پلتفرم های جراحی فعالیت کند.

فعلاْ تنها چیزی که از این شرکت تازه می دانیم این است که آنها می خواند با تولید تجهیزات و ارائه راهکارهای نو به پزشکان در انجام اعمال جراحی دشوار یاری برسانند.

اندرو کنراد مدیرعامل Verly در مصاحبه با Wired گفته که این اولین شرکتی است که آنها با مشارکت برند دیگری تاسیس می کنند، البته از حرف هایش چنین برمی آید که آخرین هم نخواهد بود. او در مصاحبه خود گفته است: «ما امید داریم که با داروسازان، فعالین در بیوتکنولوژی، سازندگان ابزارهای پزشکی و کیت های تشخیصی، گروه های مشاوره درمانی و محقیق دانشگاهی همکاری نزدیکی برقرار کنیم.»

اسکات هوینکنز مدیرعامل Verb Surgical در جریان جلسه مطبوعاتی معرفی شرکت مطبوعش گفت: «نام برند ما توضیح کافی را در مورد اهدافمان ارائه می دهد. ما تمام تلاش خود را معطوف به ارتقای کیفیت زندگی انسان ها خواهیم کرد و در این مسیر با تمام جراحان دنیا تعامل خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    تبریک به دیجیاتو بابت این نظارت عالی / معلوم نیست سایت تکنولوژی یا محلی برای فحش دادن / خسته نباشید

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    ایووووول خیلی هم عالی / انصافا الفابت فوق العاده عمل کرده توی هر حوزه ای وارد شده با نواوری ها و چیزهای فوق العاده / دمش گرم

    • مهمان ناخوانده
      مهمان ناخوانده | ۲۲ آذر ۱۳۹۴

      خدایی یه تختت کمه...میگم تو فرش شفق تبریزی نیستی؟؟؟؟اخه اونم یه تختش کمه

مطالب پیشنهادی