ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بالاخره System Shock 3 به صورت رسمی تایید شد

چندی پیش در وبسایت استودیو OtherSide Entertainment لحظه شماری قرار گرفت که همه سرنخ ها در آن به System Shock 3 منتهی می شد و حالا بالاخره این شرکت تازه تاسیس از پروژه اش پرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

چندی پیش در وبسایت استودیو OtherSide Entertainment لحظه شماری قرار گرفت که همه سرنخ ها در آن به System Shock 3 منتهی می شد و حالا بالاخره این شرکت تازه تاسیس از پروژه اش پرده برداشت و درست همان چیزی بود که انتظار می رفت.

System Shock یکی از عناوین کلاسیک پلتفرم پی سی بوده که در دهه 90 میلادی طرفداران بسیاری داشته است. از همه جذاب تر، نقش پر رنگ کن لوین، خالق بایوشاک در این بازی و الگوگیری از آن برای ساخت سری بایوشاک، این سری را به یکی از مهم ترین های دنیای بازی تبدیل می کند.

هنوز اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست اما می دانیم SHODAN، دشمن اصلی این سری بازگشته. در تیزر منتشر شده روی وبسایت، شودان می گوید: «فکر می کنی تو رو فراموش کرده بودم، حشره موذی؟»

گویا هنوز توسعه دهندگان بازی تصمیمی در مورد انتشار بازی روی پلتفرم ها نگرفته اند و آن را در یک نظرسنجی عمومی، به مردم واگذار کرده اند. شما می توانید با شرکت در نظرسنجی، به سوالات مطرح شده از جمله پلتفرم محبوب تان پاسخ دهید. گویا واقعیت مجازی هم یکی از پلتفرم های مورد بحث است.

System Shock 3 توسط استودیو OtherSide Entertainment توسعه می یابد در حالی که حقوق نشر این بازی در اختیار Night Dive Studios قرار دارد، شرکتی که در حال بازسازی نسخه اول سری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی