ساندار پیچای از احتمال رای گیری برای نام گذاری ورژن های بعدی اندروید خبر می دهد
گوگل همواره از نام خوراکی های محبوب برای ورژن های مختلف سیستم عامل اندروید خود استفاده کرده است و در این امر، مشکل خاصی نداشته است. اما به نظر می رسد که آن ها قصد ...
گوگل همواره از نام خوراکی های محبوب برای ورژن های مختلف سیستم عامل اندروید خود استفاده کرده است و در این امر، مشکل خاصی نداشته است. اما به نظر می رسد که آن ها قصد دارند از این پس، از نظرات و پیشنهادات کاربران برای نامگذاری اندروید استفاده کنند.
در طی یکی جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه دهلی، از ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، پرسیده شد که چرا هیچ یک از ورژن های اندروید با توجه به خوراکی های هندی نام گذاری نشده است.
پیچای در پاسخ به این پرسش گفت که از مادر خود درخواست خواهد کرد که اگر پیشنهادی دارد بدهد و بعد از آن، این احتمال وجود خواهد داشت که نوعی رای گیری آنلاین برای نام گذاری ورژن بعدی اندروید برگزار شود.
مطمئنا، چنین ایده ای با استقبال طرفداران مواجه خواهد اما سوال اصلی اینجاست که باید از چه گزینه هایی برای رای گیری درباره نام گذاری ورژن بعدی اندروید استفاده کرد؟ نام هایی که به نظرتان جالب می رسد را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سیاره های منظومه شمسی. ساترن و مارس و...
من بستنی سالار رو پیشنهاد میکنم
گزینه nutella همچنان روی میزه
nectarineمیتونه اسم خوبی باشه.به معنای شلیل.
به نظرم غذای کامل مو (شامپو مولتی ویتامین) واسه حروف s, m, v
مثل حروف انگلیسیه i آیس کریم j جلی بین k کیت کت L لا لي پاپ M مارشمالو بنظرم اندروید 7 با حرف N شروع میشه
بارک الله به تو
حتمآ حرف N اولشه
نون تافتون
نون بربری
نون سنگک
نون لواش
نون محلی
نون پنیر
نون پنیر سبزی
نون پنیر خرما
...
یه عالمه اسم میشه پیشنهاد کرد.
من همینجا از طرف خودم بچهای دیجی پشمک حاج عبدالله را انتخاب میکنیم
برای نسخه بعدی، من Nimchasht گرجی رو پیشنهاد می کنم...نسخه های بعدی هم به ترتیب
OJoloat
Pofak Namaki
Q
Ramtin
Shirin Asal
Talayi's Saghe (ساقه طلایی)
Unata
Vitana
Weifer Gorji
X
Yazdi's cake
Zam zam
?