ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

ساندار پیچای از احتمال رای گیری برای نام گذاری ورژن های بعدی اندروید خبر می دهد

گوگل همواره از نام خوراکی های محبوب برای ورژن های مختلف سیستم عامل اندروید خود استفاده کرده است و در این امر، مشکل خاصی نداشته است. اما به نظر می رسد که آن ها قصد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل همواره از نام خوراکی های محبوب برای ورژن های مختلف سیستم عامل اندروید خود استفاده کرده است و در این امر، مشکل خاصی نداشته است. اما به نظر می رسد که آن ها قصد دارند از این پس، از نظرات و پیشنهادات کاربران برای نامگذاری اندروید استفاده کنند.

در طی یکی جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه دهلی، از ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، پرسیده شد که چرا هیچ یک از ورژن های اندروید با توجه به خوراکی های هندی نام گذاری نشده است.

پیچای در پاسخ به این پرسش گفت که از مادر خود درخواست خواهد کرد که اگر پیشنهادی دارد بدهد و بعد از آن، این احتمال وجود خواهد داشت که نوعی رای گیری آنلاین برای نام گذاری ورژن بعدی اندروید برگزار شود.

مطمئنا، چنین ایده ای با استقبال طرفداران مواجه خواهد اما سوال اصلی اینجاست که باید از چه گزینه هایی برای رای گیری درباره نام گذاری ورژن بعدی اندروید استفاده کرد؟ نام هایی که به نظرتان جالب می رسد را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • tld
    tld | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    سیاره های منظومه شمسی. ساترن و مارس و...

  • mahdi
    mahdi | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    من بستنی سالار رو پیشنهاد میکنم

  • amir
    amir | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    گزینه nutella همچنان روی میزه

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    nectarineمیتونه اسم خوبی باشه.به معنای شلیل.

  • سیاوش
    سیاوش | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    به نظرم غذای کامل مو (شامپو مولتی ویتامین) واسه حروف s, m, v

  • مرتضی
    مرتضی | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    مثل حروف انگلیسیه i آیس کریم j جلی بین k کیت کت L لا لي پاپ M مارشمالو بنظرم اندروید 7 با حرف N شروع میشه

    • ع.کریمی
      ع.کریمی | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

      بارک الله به تو
      حتمآ حرف N اولشه

  • فلان
    فلان | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    نون تافتون
    نون بربری
    نون سنگک
    نون لواش
    نون محلی
    نون پنیر
    نون پنیر سبزی
    نون پنیر خرما
    ...
    یه عالمه اسم میشه پیشنهاد کرد.

  • sokot
    sokot | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    من همینجا از طرف خودم بچهای دیجی پشمک حاج عبدالله را انتخاب میکنیم

  • هادی
    هادی | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    برای نسخه بعدی، من Nimchasht گرجی رو پیشنهاد می کنم...نسخه های بعدی هم به ترتیب
    OJoloat
    Pofak Namaki
    Q
    Ramtin
    Shirin Asal
    Talayi's Saghe (ساقه طلایی)
    Unata
    Vitana
    Weifer Gorji
    X
    Yazdi's cake
    Zam zam

  • ?
    ? | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    ?

مطالب پیشنهادی