ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پتنت جدیدی برای تلفن های هولوگرافیک معرفی کرد

2015 تقریبا نفس های آخر خود را می کشد و در حال ورود به سال 2016 هستیم، زمانی فوق العاده برای آینده نگری. چهره فناوری روز به روز تغییر می کند و طی یک سالی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

2015 تقریبا نفس های آخر خود را می کشد و در حال ورود به سال 2016 هستیم، زمانی فوق العاده برای آینده نگری. چهره فناوری روز به روز تغییر می کند و طی یک سالی که گذشت، سامسونگ با طراحی متفاوت و جذاب پرچمدارهای جدیدش موفق شد تا اقبال خود را میان طرفدارانش باز یابد.

استفاده از لبه های خمیده در نمایشگرها و روی آوردن به فلز برای طراحی دستگاه، همگی از نکات مثبت دستگاه های جدید سامسونگ هستند اما حالا زمان یک تغییر بزرگ فرا رسیده است، تغییری که حوزه فناوری را دوباره یک گام به سوی جلو ببرد. چند سالی می شود که شایعاتی در مورد تلفن های هولوگرافیک شنیده می شود و هر بار با ثبت پتنت جدیدی، شایعات قوت می گیرند.

دفتر پتنت ایالات متحده اخیرا طرحی از سوی سامسونگ به ثبت رسانده که شامل اسمارتفونی با نمایشگر هولوگرافیک سه بعدی است. یعنی، تلفن همراه یک صفحه نمایش سه بعدی را درست در بالای نمایشگر اصلی و قابل لمس ایجاد خواهد کرد. شاید این پتنت آنقدرها هم حائز اهمیت نباشد و تکنولوژی خاصی درون آن نهفته نباشد اما می تواند کره ای ها را یک قدم جلوتر از اپل قرار دهد تا آمریکایی ها دیگر نتوانند ادعای نقض پتنت ها را به دادگاه ارائه دهند.

بر اساس آنچه در پرونده این طرح آمده، سامسونگ حدودا سه سال یا بیشتر است که روی دستگاه کار کرده و هیچ بعید نیست که در آینده ای نزدیک، آن را روی یکی از تلفن های همراه شرکت محبوب کره ای ببینیم. چنین دستگاه باید از دو لیزر بهره ببرد که پرتوها را بالای نمایشگر می تابانند و تصویر سه بعدی را ایجاد می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی