ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرداخت موبایلی از طریق Samsung Pay
تکنولوژی

سال آینده سرویس Samsung Pay از پرداخت های آنلاین نیز پشتیبانی خواهد کرد

در مصاحبه ای که اخیراً Thomas Ko مدیر کل بخش «Samsung Pay» شرکت کره ای سامسونگ با خبرگزاری رویترز انجام داده مشخص شده که قرار است در سال ۲۰۱۶ در خریدهای آنلاین نیز قابلیت پرداخت صورت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

در مصاحبه ای که اخیراً Thomas Ko مدیر کل بخش «Samsung Pay» شرکت کره ای سامسونگ با خبرگزاری رویترز انجام داده مشخص شده که قرار است در سال ۲۰۱۶ در خریدهای آنلاین نیز قابلیت پرداخت صورت حساب ها از طریق سرویس مذکور امکان پذیر باشد. ناگفته نماند که تا پیش از این سیستم پرداخت مبتنی بر NFC سامسونگ تنها در ترمینال ها و یا سامانه های خود پرداز قابل استفاده بود.

علاوه بر این آقای Thomas Ko خبر داده که در سال آتی موبایل های بیشتری از شرکت متبوع وی به این سیستم پرداخت ویژه ی اسمارت فون ها مجهز خواهند شد.

در ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید.

سامسونگ در یکی دو سال اخیر توجه زیادی را صرف بازار ‍پرداخت های موبایلی کرده است و قصد دارد با توجه به در اختیار داشتن بخش بزرگی از بازار اسمارت فون ها، سهم قابل توجهی از پرداخت های موبایلی را هم از آن خود کند،‌ اما آنها تا به امروز آن طور که باید در این امر موفق نبوده اند.

علیرغم آن که سیستم پرداخت ٖSamsung Pay با طیف وسیعی از درگاه های پرداخت مغناطیسی رایج کار می کند و بر خلاف "اپل پی" نیازمند پایانه های خاص نیست، اما هنوز نتوانسته توجه تعداد کافی از صادر کننده های کارت های اعتباری را جلب کرده و با آنها وارد همکاری شود.

هنوز مشخص نیست این اقدام تازه کمپانی کره ای تا چه حد مورد استقبال قرار بگیرد. به احتمال فراوان سامسونگ اجازه خواهد داد تا کاربران مسیر خرید را به شکل سابق از طریق مرورگر خود دنبال کرده و تنها در مرحله پرداخت امور را بسیار سریع و از طریق Samsung Pay پیش ببرند. این کار به معنی رقابت مستقیم آنها با واسطه های پرداختی چون PayPal خواهد بود؛ هدفی که به نظر بسیار جاه طلبانه می رسد.

در حال حاضر سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ تنها در کشور کره جنوبی و آمریکا در دسترس قرار دارد. Thomas Ko در مصاحبه خود خبر داده که به زودی این سرویس در کشورهای بیشتری فعال خواهد شد، اما او نامی از این سرزمین های تازه به میان نیاورده.

شایعات قبلی از چین، فرانسه و اسپانیا به عنوان مقصدهای بعدی Samsung Pay اسم برده بودند و این اتفاق طبق شنیده های پیشین بناست تا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به وقوع بپیوندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۹ دی ۱۳۹۴

    خب سال دیگه هم باشه به چه درد میخوره خدایی وقتی تو ایران هیچ کاربردی نداره خدایی پشیمونم اس 6 گرفتم

    • امیر
      امیر | ۹ دی ۱۳۹۴

      چراااا؟

  • آروین
    آروین | ۹ دی ۱۳۹۴

    چقدر سایت سوت و کوره?

مطالب پیشنهادی