ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس مینی ۲ و Oppo A30 هر دو در سازمان TENAA به ثبت رسیدند

اگر به خاطر داشته باشید در اواخر ماه گذشته از طریق پایگاه داده GFXBench مشخصه های فنی موبایلی با نام وان پلاس ۲ مینی به بیرون درز یافت. حال گفته می شود این اسمارت فون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید در اواخر ماه گذشته از طریق پایگاه داده GFXBench مشخصه های فنی موبایلی با نام وان پلاس ۲ مینی به بیرون درز یافت. حال گفته می شود این اسمارت فون رسماً با شماره مدل E1000 در آژانس رگولاتوری TENAA حضور یافته تا مجوزهای لازم جهت عرضه به بازار را کسب نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق اطلاعات به ثبت رسیده در سازمان TENAA موبایل مورد بحث صفحه نمایشی ۴.۹ اینچی از نوع AMOLED و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و قدرت خودش را از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ (با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز) به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۴۳۰ می گیرد.

دستگاه مذکور از سه گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره مند بوده، که مقدار حافظه ی داخلی را می توانید از طریق کارت های حافظه ی میکرو SD با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

از سایر مشخصه های وان پلاس مینی ۲ نیز می باست به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی و پشتیبانی از فناوری های ارتباطی 4G LTE، بلوتوث و وای فای اشاره کرد. این موبایل ضخامتی برابر با ۶.۹ میلیمتر داشته و وزنش نیز با عدد ۱۳۸ گرم برابری می کند.

بد نیست در اینجا یادآور شویم که تنها تناقض میان اطلاعات به بیرون درز یافته از طریق TENAA در قیاس به داده هایی که GFXBench قبلاً به ثبت رسانده بود باز می گردد به اندازه ی صفحه نمایش و کیفیت دوربین جلویی، که پیش از این پایگاه داده ی ابزار بنچ مارک گیری مورد اشاره به ترتیب آنها را ۴.۶ اینچ و ۵ مگاپیکسل ذکر کرده بود.

ضمناً همگی ما می دانیم که اوپو و وان پلاس رابطه ی بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و حالا گفته می شود همزمان با ورود وان پلاس مینی ۲ به TENAA موبایل دیگری با نام A30 از جانب اوپو به این رگولاتوری ارائه شده که مشخصه هایش با محصول یاد گشته از وان پلاس برابری می کنند و تنها تنوع رنگ کمتری دارد.

در پایان می توانید تصاویر هر دو اسمارت فونی که در بالا به آنها پرداختیم را مشاهده کرده و بیشتر و بهتر با ظاهر آنها آشنا شوید.

وان پلاس مینی ۲

OnePlus-2-Mini (1)

OnePlus-2-Mini (2)

OnePlus-2-Mini (3)

OnePlus-2-Mini

اوپو A30

Opp-A30

Oppo-A30 (1)

Oppo-A30 (2)

Oppo-A30

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آروین
    آروین | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    جفتشون میخوان با هم معرفی کنن؟?

  • Aref
    Aref | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان ببخشید اینجا نظر میدم، میخواستم بپرسم که راهی هست تا pc رو بدون استفاده از کلید پاور روشن کرد؟

  • BVB
    BVB | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    اینا که یکین. فقط اوپو یکم عریض تره :-///////

    • پوریا
      پوریا | ۱۰ دی ۱۳۹۴

      خوب تو خبرم گفته شده.گوشی خوبیه

مطالب پیشنهادی