ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی موبایل های K10 و K7 را معرفی کرد

در حالی که کنفرانس خبری ال جی در نمایشگاه CES 2016 قرار است سه شنبه ساعت ۱۹.۳۰ برگزار گردد، این شرکت دقایقی پیش اطلاعات موبایل های جدید خود را در اختیار رسانه ها قرار داد ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۵۷

در حالی که کنفرانس خبری ال جی در نمایشگاه CES 2016 قرار است سه شنبه ساعت ۱۹.۳۰ برگزار گردد، این شرکت دقایقی پیش اطلاعات موبایل های جدید خود را در اختیار رسانه ها قرار داد و عملا از این محصولات رونمایی به عمل آورد.

محصول اول ال جی K10 نام دارد که از لحاظ زبان طراحی با آنچه که در طی سالیان گذشته از ال جی دیده ایم، تا حدی متفاوت است.

K10 نمایشگری ۵.۳ اینچی دارد که می تواند تصاویر را با کیفیت HD به معرض نمایش بگذارد. شیشه محافظ این نمایشگر در کناره ها دارای انحنای اندکی است که باعث می شود هنگام سوایپ کردن از اطراف، حس جالبی به کاربر منتقل گردد. البته این موضوع، نکته جدیدی به شمار نمی رود و خود ال جی پیش از این در محصولی مانند نکسوس 4 از آن بهره گرفته.

جالب است بدانید که K10 در دو مدل 3G و LTE ارائه می شود. مدل 3G از پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز برخوردار است و مدل LTE نیز از پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس ۱.۱۴ گیگاهرتز بهره می جوید.

نکته قابل توجه این که در مدل LTE ال جی به کاربر این حق انتخاب را می دهد تا پردازنده ای ضعیف تر را برای محصولش برگزیند. در واقع نسخه LTE از K10 با پردازنده چهار هسته ای در دو فرکانس ۱.۲ و ۱.۳ گیگاهرتز نیز عرضه می شود.

بنا بر اعلام ال جی، رم های این دستگاه نیز قرار است بنابر انتخاب کاربر متفاوت باشد. رم های ۱ ، ۱.۵ و ۲ گیگابایت گزینه هایی هستند که کره ای ها در برابر مشتری قرار می دهند.

در رابطه با دوربین اصلی دستگاه نیز باید بگوییم که مدل LTE با سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی و مدل 3G با سنسوری ۸ مگاپیکسلی ارائه می شود. شایان ذکر است که کاربران برای دوربین جلوی هر دو مدل، می توانند یکی از گزینه های ۸ یا ۵ مگاپیکسلی را انتخاب کنند.

این محصول از ال جی در طبقه بندی موبایل های اقتصادی قرار می گیرد، اما قیمت نهایی آن هنوز از سمت شرکت سازنده اعلام نگشته است.

lg-k-series-2-k7

دستگاه دوم ال جی K7 نام دارد که در مقایسه با K10 از ابعادی کوچکتر برخوردار است. این دستگاه نمایشگری ۵ اینچی دارد و به یک باتری ۲۱۲۵ میلی آمپر در ساعتی مجهز شده است.

درست مانند K10، این محصول نیز در دو مدل LTE و 3G به بازار عرضه می گردد. مدل LTE پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز دارد و در مجموعه سخت افزاری خود رمی ۱.۵ گیگابایتی و حافظه ای ۱۶ گیگابایتی را نیز به همراه دارد. مدل 3G اما پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز دارد و در کنار رم ۱ گیگابایتی، ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

دوربین جلو هر دو دستگاه رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی دارد، اما دوربین پشتی بنابر انتخاب کاربر می تواند به سنسور های ۵ و یا ۸ مگاپیکسلی مجهز گردد.

ال جی هنوز قیمت این دستگاه را نیز اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    این گوشی رو من همین الان تو بازار با قیمت یک میلیون و سیصد خریداری کردم

  • به به
    به به | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    من گوشی نخرذیدم منتر بودم الجی واسه 2016 میان رده های جدیدشو معرفی کنه! به به منتظرم بیا دبرم بخرم

  • sajadsahari
    sajadsahari | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    به نظر من بهترین مدل از این سری k10 مدل LTE هستش اونم با انتخاب رم دو گیگابایت و دوربین 13 مگاپیکسلی پشت و 8 مگاپیکسلی جلو که خیلی خوب به نظر می رسه ولی این سیاست ال چی خیلی ضعیفه چون انتخاب رو در دو مدل اونقدر زیاد کرده که خیلی با مشکل میشه انتخاب کرد و همینطوری مدل های خودش رو واحد نمی زنه یعنی یه مدل رو به یک شکل نمی‌سازد و همیشه در دو مدل ضعیف و قوی قرار میده که حتی قوی اون هم دست کمی از ضعیفش نداره فقط در بعضی از امکانات نقاط قوت داره با تشکر

مطالب پیشنهادی