ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Smart Outdoor Watch، ساعت هوشمند و اندرویدی کاسیو آشنا شوید

در طول های سال های اخیر حرف و حدیث های بسیاری در مورد ساعت های هوشمند شنیده ایم و البته هنوز بسیاری از افراد بر این باور هستند که پوشیدن یکی از آنها آنهم به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۱۳

در طول های سال های اخیر حرف و حدیث های بسیاری در مورد ساعت های هوشمند شنیده ایم و البته هنوز بسیاری از افراد بر این باور هستند که پوشیدن یکی از آنها آنهم به صورت روزانه کار چندان معقولی نیست، اما در این بین کاسیو بر این تصور است که به راه حلی دست یافته که می تواند نظر افراد یاد شده را تغییر دهد.

Smart Outdoor Watch WSD-F10 محصول تازه ی این شرکت محسوب می شود که بدنه ای نسبتاً ضخیم و مستحکم دارد و بر مبنای اندروید پوشیدنی و برای مصارفی خاص توسعه یافته. اسمارت واچ مذکور تا عمق ۵۰ متری در مقابل آب مقاومت داشته، گواهی نامه ی ویژه ی گجت های مناسب ارتش را دریافت نموده و با یک سنسور فشار سنج، قطب نما و شتاب سنج همراه شده.

DSCF2667.0

نمایشگر ساعت هوشمند مورد بحث ۱.۳۲ اینچی بوده و رزولوشنی معادل ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل را فراهم می کند و البته در پایین این صفحه نمایش زائده ای مشکی رنگ همانند موتو ۳۶۰ به چشم می خورد که چندان خوشایند نیست. اسکرین دیوایس از نوع LCD دو لایه است و از یک مد مونوکروم نیز پشتیبانی به عمل می آورد تا طول عمر باتری را از یک روز به یک ماه افزایش دهد. فراموش نکنید ساعت در مدی که به آن اشاره کردیم هیچ کاری به جز نشان دادن زمان را سرانجام نمی بخشد.

برای وضعیت رنگی یا معمول نمایشگر کاسیو واچ فیس های ویژه ای با نام «Tools» یا ابزارها را توسعه داده که به شما اجازه می دهند به سنسورهای ساعت دسترسی پیدا کرده و بهترین استفاده ی ممکن را از آنها ببرید.

با کمک این سنسورها می توانید ارتفاع را سنجیده، از فشار هوا مطلع شوید، با قطب نما جهت یابی کرده، از زمان طلوع و غروب خورشید آگاه گردید و میزان فعالیت های بدنی تان را مشاهده نمایید. ضمناً‌ یک دکمه ی ویژه هم وجود دارد که بتوانید به راحتی وقتی دستکش به دست دارید با فشردن آن بین «ابزارها» یا همان واچ فیس های گوناگون حرکت کرده و داده های مختلف را ببینید.

ابعاد ساعت هوشمند جدید کاسیو برابر با ۶۱.۷ در ۵۶.۴ در ۱۵.۷ میلیمتر هستند و نمی توان کتمان کرد بدنه ی آن بسیار بزرگ و حجیم است. این دیوایس در رنگ های نارنجی، مشکی، قرمز و سبز ارتشی در دسترس خواهد بود.

DSCF2682.0

جدای از نرم افزارهای کاسیو روی Smart Outdoor Watch به صورت پیش فرض اپ های دیگری از شرکای برند سازنده ی ژاپنی آن همانند RunKeeper، ViewRanger و MyRadar هم وجود دارند. به غیر از این اپ ها شما تقریبا با نسخه ای خالص از اندروید پوشیدنی طرف خواهید بود که نمونه اش را قبلا روی محصولات ایسوس و یا Tag Heuer نیز دیده اید.

البته یک فرق عمده میان آنچه دیگر برندهای فعال در صنعت ساعت های هوشمند عرضه می کنند با آنچه کاسیو عرضه کرده موجود است. این فرق باز می گردد به اینکه دستگاه های تولیدی دیگر شرکت ها سعی می کنند ارتباطات روزمره ی ما را بهبود داده و مکمل اسمارت فون مان باشند ولی شرکت ژاپنی مورد اشاره تلاش نموده دیوایسی را بسازد که می تواند برای مسافرت و ماجراجویی به کار آید و به یقین چنین دستگاهی قشر خاصی از مشتریان را نیز هدف گرفته.

Smart Outdoor Watch هنوز مشخص نیست چه زمانی به بازار خواهد آمد ولی کاسیو می گوید برای خرید آن باید هزینه ای در حدود ۵۰۰ دلار را بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    فوق العاده است ، اکوسیستم اندرویید ور با این ساعت کامل تر و بهتر از قبل شد / فقط خداکنه گوگل زودتر ویژیگی های جدیدتری رو اضافه کنه که ساعت ها یکنواخت نشن ، برای مثال امیدوارم به زودی کیبورد رو اضافه کنه

مطالب پیشنهادی