ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: بازی جدید سازندگان کلش آو کلنز به نام Clash Royale منتشر شد

بازی جدید سازندگان کلش آو کلنز تحت عنوان Clash Royale، یک بازی مالتی پلیر کارتی است که در آن می توانید به صورت رو در رو با حریفانتان به طور ریل تایم مبارزه کنید. مثل تمام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۶

بازی جدید سازندگان کلش آو کلنز تحت عنوان Clash Royale، یک بازی مالتی پلیر کارتی است که در آن می توانید به صورت رو در رو با حریفانتان به طور ریل تایم مبارزه کنید.

مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست. همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید.

clashroyale-sidebyside

Clash Royale در حال حاضر برای پلتفرم iOS و در کشورهای نیوزیلند، کانادا، استرالیا، هنگ کنگ، فنلاند، سوئد، دانمارک، نروژ و ایسلند منتشر شده و به زودی شاهد انتشار آن به صورت بین المللی خواهیم بود. نسخه اندرویدی بازی هم احتمالا همزمان با انتشار جهانی در اختیار کاربران اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل گوگل قرار می گیرد.

بد نیست بدانید که پیش از عرضه Clash Royale، سوپرسل تاکنون دو مورد از پروژه هایش به نام های Spooky Pop و Smash Land را به خاطر اینکه به استانداردهای لازم نرسیده بودند، کنسل کرده. اما به نظر می رسد که Clash Royale از دیدگاه سوپرسل، از کیفیت مطلوب برای انتشار برخوردار بوده است.

هنوز تاریخ دقیق انتشار جهانی بازی مشخص نشده، اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از بازی کسب کنید، می توانید به کانال PlayClashofClans در یوتوب مراجعه کرده و یک ویدئو از گیم پلی بازی به همراه مصاحبه ای با تیم سازنده را از آنجا تماشا نمایید.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • تینا
    تینا | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    منم دقیقا همین سوال رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن. شمارشون این بود :9099071112

  • Taha
    Taha | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    با سلام
    اين يازي براي ايفون هست من هرچي تو اپ استور و اينا گشتم نبود لطفا جواب دهيد

  • امیررضا
    امیررضا | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    من هم می خوام

  • محمدحسين
    محمدحسين | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    ببخشيد من دانلود رو ميزنم و بعد اينكه مياد تو اپ استور بازى رو نمياره لطفا جواب بدين

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی