ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Linksys کنترل روترهایش را با ارائه یک اپلیکیشن آسان تر از همیشه می کند

روترها شاید در میان قطعات الکترونیکی، از نظر آمار خرابی بدتر از پرینترها نباشند، اما همیشه در بالای جدول قطعات مشکل ساز برای کاربران دنیای تکنولوژی بوده اند. تقریبا یک دهه بود که هیچ کس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۵

روترها شاید در میان قطعات الکترونیکی، از نظر آمار خرابی بدتر از پرینترها نباشند، اما همیشه در بالای جدول قطعات مشکل ساز برای کاربران دنیای تکنولوژی بوده اند. تقریبا یک دهه بود که هیچ کس به این موضوع توجهی نداشت، تا اینکه گوگل با ارائه روترهای سری OnHub کار با این قطعات الکترونیکی بد قلق را اندکی آسان تر کرد و حالا نوبت به Linksys رسیده تا در این مسیر گام بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لینک سیس امروز از برنامه هایش برای ایجاد تحول در اپلیکیشن موبایلش پرده برداشت که با استفاده از آن کاربران می توانند به کنترل روترهای این شرکت بپردازند. این تحولات چندان چشمگیر نخواهند بود، اما به اپلیکیشن ظاهری مدرن تر و آسان تر برای کار خواهند بخشید و در آن کمک به کاربر برای رفع مشکلات مودم در اولویت قرار خواهد گرفت.

شاید کلیدی ترین قابلیت اپلیکیشن جدید لینک سیس، هشدارهایی باشد که هنگام توقف کار مودم به کاربر ارسال می کند. اگر برای لحظه کوتاهی آفلاین شوید، اپلیکیشن با یک اعلان شما را از بروز مشکل در ارتباط مطلع خواهد کرد. در صورت سوایپ روی این اعلان، به صفحه راهنمایی لینک سیس یا به یک چت زنده با کارمندان بخش پشتیبانی این شرکت منتقل خواهید شد.

این قابلیت شاید بسیار ابتدایی به نظر برسد، با این حال می تواند نویدبخش آینده خوبی برای روترهای شرکت لینک سیس باشد. شرکت یادشده امروز فقط از قصدش برای متحول کردن اپلیکیشن خبر داده، اما توضیح کاملی در مورد قابلیت هایش ارائه نداده. هنوز تاریخ انتشار این اپلیکیشن هم مشخص نیست، اما می دانیم که از مودم های فعلی و جدید لینک سیس پشتیبانی خواهد کرد.

البته به نظر می رسد که استفاده از قابلیت اعلان ها تنها برای صاحبان روترهای گران قیمت لینک سیس میسر خواهد بود. شاید در برابر رقیبی مثل گوگل که بازار روترها را به طور کامل قبضه کرده، لینک سیس تنها با ارائه یک بروزرسانی کوچک برای اپلیکیشن اش قادر به رقابت با گوگل نباشد. اما همین آپدیت می تواند نمایانگر این باشد که لینک سیس متوجه شده که زمان تغییر فرا رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی